1

1

Zobrazen 49. – 60. z 88 výsledků

  • Stavební zákon a jeho novelizace

    Změny v organizaci stavebních úřadů
    Forma integrace agendy dotčených orgánů do stavebních úřadů
    Zavedení jednoho povolovacího řízení pro stavební i nestavební záměry
    Úplný návrat ke kolaudačnímu řízení
    Apelační princip v odvolacím a soudním řízení

    Select options
  • Psychosomatika a práce s emocemi

    Jak souvisí zdraví tělesné a psychické
    Základní principy psychosomatiky
    Jak u sebe poznám, že je to psychosomatické
    Jak předcházet nemocem těla i duše
    Sebepéče jako základ prevence
    Strategie pro prevenci a udržení tělesného a duševního zdraví
    Význam životního stylu, výživy, pohybu a relaxace pro celkovou pohodu

    Select options
  • Připraveným štěstí přeje, nenechte se zaskočit

    Příprava věcná, organizační, personální
    Co a jak na schůzce zjišťovat
    Jak se získanými informacemi pracovat a jak je použít k návrhu řešení pro zákazníka
    Zvládání nepříznivých situací
    Sestavená finálního návrhu a případného vyjednávání
    Závěrečná fáze jednání
    Analýza po obchodní schůzce

    Select options
  • Umělá inteligence pro obchodníky

    Úvod do umělé inteligence
    Zefektivnění e-mailové komunikace pomocí AI
    Automatizace tvorby prezentací a nabídek pro zákazníky
    Analýza a segmentace zákazníků pomocí umělé inteligence
    AI v prediktivní analýze pro zvýšení prodeje
    Monitorování trhu a konkurence pomocí AI

    Select options
  • Co mohou manažeři vyčíst z účetní závěrky

    Úvod do problematiky, proč je tak důležité umět číst ve výkazech
    Struktura a detaily k rozvaze, základní finanční ukazatele
    Struktura a detaily k výkazu zisku a ztráty, základní finanční ukazatele
    Struktura a detaily k příloze k účetní závěrce
    Struktura a detaily k výkazu cash flow a výkazu vlastního kapitálu
    Další možné výkazy – zpráva o vztazích, výroční zpráva
    Audit účetní závěrky – kdy a proč, základní porozumění

    Select options
  • Efektivní předávání informací

    Verbální i neverbální komunikace a co z ní lze rozpoznat „mez řádky“
    Naše komunikační nastavení VAKOG a jak jej využívat
    Technika a význam kompetence naslouchání
    Rozdělení komunikace na písemnou, ústní, osobní i virtuální a připomenutí základních potřeb každého typu
    Nástroje pro efektivní předávání a přijímání informací vč kladení otázek
    Automatické využívání kritéria pro zadávání cíle SMART, SMATRER, THE SMARTEST
    Tři roviny sdělování
    Práce s emocemi v rámci tématu efektivního předávání informací

    Select options
  • Efektivní vedení porad a meetingů

    Motivace – proč dělat porady a meetingy.

    Co je a co není porada .

    Základní předpoklady efektivní porady – příprava programu porady.

    Vedení strukturovaných a efektivních porad.

    Nedostatky v organizaci porady.

    Řízení diskuse během porad a meetingů.

    Zvládání náročných situací v diskusi během porady.

    Zápis a SMART úkoly po poradě.

    Facilitace týmové porady.

    Některé speciální typy porady (Brainstorming, Metoda 6-3-5, Informační bank).

    Shrnutí.

    Select options
  • Pracovní právo pro personalisty a nižší management

    Novinky v pracovním právu a základní ustanovení zákoníku práce
    Zásadní aktuální legislativní změny
    Nová judikatura v oblasti pracovního práva
    Překážky v práci
    Ochrana osobních údajů
    Náhrada škody zaměstnance

    Select options
  • Typologie zákazníka, kolegy i sebe sama

    Úvod do obecné typologie i do základů osobnostní psychologie
    Extroverti a introverti a jak spolu mohou lépe vycházet v jednom týmu
    Pragmatik a koncepční vizionář – čím mohou prospět
    Rozdíly mezi logikem a empatikem a kde se budou při komunikaci střetávat
    Plánovač a improvizátor a jak je možné s nimi efektivně vycházet
    Základy barevné osobnostní typologie
    Identifikace vlastního osobnostního typu,
    Principy komunikace s různými osobnostními typy – doporučení, zkušenosti z pracovní praxe

    Select options
  • ČÁST CAO_Organizace letové způsobilosti letadel s kombinovanými právy

    V jednodenním kurzu bude předneseno úplné znění Přílohy Vd k Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 – Části CAO společně s příslušnými AMC (přijatelnými způsoby průkazu) a GM (poradními materiály), které stanoví pravidla pro organizace se sdruženými právy k řízení zachování letové způsobilosti i údržbě letadel jiných než složitých, mimo obchodní dopravu a jejich letadlových celků. Budou uvedeny požadavky nutné k získání oprávnění, postupy údržby, řízení i kontroly letové způsobilosti a podmínky pro vydání povolení k letu. Bude představen aktuální stav Základního nařízení EU (= Nařízení Parlamentu a Rady (EU) č. 2018/1139 z 4.7.2018) a Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 z 26.11.2014 se zvýrazněním změn, k nimž došlo od roku 2019, přechod dříve oprávněných organizací na současně platné podmínky a základní informace o dalších nařízeních EU v oblasti civilního letectví. Budou prezentovány zkušenosti získané při řízení zachování letové způsobilosti i údržbě letadel a další perspektiva oprávněných organizací.
    Select options
  • Operativní time management

    Proč plánovat lépe čas
    Analýza současného stavu plánování
    Klíčové bariéry úspěšného Time managementu
    Rozhodování v každodenní operativě
    Efektivní stanovování a práce s prioritami
    Organizace pracovního dne
    Řízení času – systematické plánování

    Select options
  • MS PowerPoint pokročilí

    Prostředí programu
    Plánování prezentace
    Použití různých režimů pro zobrazení prezentace
    Vkládání a využití poznámek ve snímcích, tisk, a promítání
    Práce se zvukovými soubory
    Vkládání, nastavení a promítání videí v prezentaci
    Vkládání a využití komentářů k jednotlivým prvkům prezentace
    Základní práce se snímky a objekty na snímcích
    Příprava na tisk
    Pravidla a tipy pro prezentace

    Select options