1

1

Zobrazen 25. – 36. z 77 výsledků

  • Automatizace rezervačních procesů v is>tour v CK

    • Jak můžete automatizovat procesy rezervace
    • Jak automatizovat práce nad obchodním případem
    • Jak automatizovat práci s klientskou databází
    • A další témata, které Vás mohou zajímat, včetně společné diskuse
    Select options
  • Smluvní podmínky FIDIC – aktuální trendy a praxe

    Stručný úvod do tématu
    Obecná problematika smluvních podmínek FIDIC v silničním stavitelství
    Rizika, čas, claimy
    Cena včetně oceňování změn
    Aktuální trendy a témata v silničním stavitelství (nárůst cen materiálů, kompenzace, digitalizace, PPP projekty…)
    Praktické příklady s řešením

    Select options
  • Psychohygiena pro pracovní život

    Téma hranic – co si pod tím představit?
    Hranice materiální, fyzické, psychické, emocionální, sexuální, spirituální
    Hranice v dětství a dospělosti
    Jak vystoupit ze začarovaného kruhu?
    Hranice a psychická odolnost

    Select options
  • Právo pro e-shopy

    Nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutování ze strany ČOI
    Uzavírání smlouvy při elektronickém obchodu
    Všeobecné obchodní podmínky a další povinné dokumenty e-shopu
    Specifika prodeje spotřebitelům a práva spotřebitele, prodej osobám „na IČO“
    Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
    Vracení kupní ceny
    Otázky dodání zboží
    Zboží na zakázku

    Select options
  • Kompletní správa a využití AnChoice pro efektivní prodej zájezdů CA

    Rozhraní, základní funkce a možnosti rezervačního systému
    Automatizace procesů rezervace
    Automatizace práce nad obchodním případem
    Automatizace práce s klientskou databází

    Select options
  • MS Excel – workshop kontingenční tabulky

    Databázové tabulky a příprava dat
    Tvorba modelu a jeho různé sekce
    Využití různých výpočtových možností
    Práce s kartou “Návrh” pro úpravu struktury
    Úprava formy a uspořádání tabulek
    Práce s opakováním popisků položek
    Grafická úprava
    Práce s filtrem sestavy a stránkovým polem
    Analýza dat pomocí průřezů a časových os
    Seskupování podle dat, intervalů čísel a vlastních skupin

    Select options
  • Konsolidovaná účetní závěrka II

    Co je to konsolidace, základní metody, popis pravidel, specifik – shrnutí Co je to agregace a rozdíl mezi agregací a konsoliací Definice ekvivalenční metody konsolidace vč. Detailnho příkladu Definice poměrné metody, způsob sestavení konsolidace poměrn

    Select options
  • Obchodní smlouvy a vymáhání pohledávek

    Kupní smlouva – vymezení, povinnosti smluvních stran a kupní cena
    Kupní smlouva – odpovědnost za vady, záruka za jakost, zvláštní ujednání v kupní smlouvě
    Smlouva o dílo – vymezení, povinnosti smluvních stran a cena díla, odpovědnost za vady, záruka za jakost
    Vymáhání pohledávek – možnosti zajištění pohledávek a způsoby vymáhání, lhůty pro uplatnění pohledávek a promlčení
    Prevence sporů a alternativní řešení – strategie pro prevenci obchodních sporů a alternativní metody řešení

    Select options
  • Kompletní správa a využití AnChoice pro efektivní prodej zájezdů CK

    Rozhraní, základní funkce a možnosti rezervačního systému
    Automatizace procesů rezervace
    Automatizace práce nad obchodním případem
    Automatizace práce s klientskou databází
    Simulace reálných situací

    Select options
  • Průvodce zadáváním veřejných zakázek

    Co je to veřejná zakázka
    Kdo je to veřejný zadavatel
    Kdy je třeba vypsat zadávací řízení
    Druhy a režimy veřejných zakázek
    Tvorba zadávací dokumentace
    Stanovení kritérií kvalifikace dodavatelů a hodnocení nabídek
    Vybraná specifika jednotlivých druhů zadávacího řízení
    Průběh zadávacího řízení
    Námitky a řízení před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže

    Select options
  • Efektivní zpětná vazba

    Význam efektivní komunikace pro vedení týmu a dosahování cílů
    Rozpoznání různých komunikačních stylů u podřízených
    Aktivní naslouchání a empatie
    Jasné vyjadřování očekávání a cílů
    Poskytování konstruktivní zpětné vazby
    Řešení konfliktů a nesouladů
    Motivace a angažovanost
    Efektivní schůzky a pravidelná komunikace
    Leadership

    Select options
  • Umělá inteligence pro obchodníky

    Základy umělé inteligence
    Aplikace umělé inteligence
    Přínosy, hrozby, etické a sociální aspekty
    Praktické využití generativní AI
    Budoucnost umělé inteligence

    Select options