1

1

Zobrazen 61. – 72. z 179 výsledků

  • Asistentka – administrativní pracovník I.

    Základy administrativní práce
    Profesionální komunikace včetně psaní e-mailů a telefonického jednání
    Organizace a ukládání důležitých dokumentů a smluv
    Efektivní spolupráce s kolegy a nadřízenými
    Zvládání více úkolů najednou
    Pravidla etikety a profesionální chování v pracovním prostředí
    Praktická cvičení a simulace pracovních situací pro získání praktických zkušeností

    Select options
  • Průvodce interpretací Národní účetní rady pro profesionální účetní

    Analýza hlavních oblastí pokrytých interpretacemi NÚR
    Souvislost interpretací NÚR s aktuálními změnami v účetní legislativě
    Praktické využití interpretací při sestavování účetních výkazů
    Zvláštní případy a komplexní situace v účetnictví a jak je řešit podle interpretací
    Interpretace NÚR jako nástroj pro zajištění souladu s nejnovějšími standardy
    Praktické cvičení na základě reálných příkladů s využitím interpretací
    Konkrétní situace účastníků a jejich řešení dle interpretací NÚR

    Select options
  • Key account management

    Co to je Key Account Management a jak ho chápeme
    Transakční přístup, vztahový prodej
    Charakteristika klíčového zákazníka
    SWOT analýza klienta
    Analýza konkurenčního prostředí
    Analýza produktového portfolia
    POWER mapa
    Vyhodnocení

    Select options
  • Plánování aneb křišťálová koule existuje

    Definice strategie, plánování a akcí v podnikání
    Identifikace cílů a strategických směrů pro úspěšné řízení
    Metody a nástroje pro efektivní plánování
    Stanovování realistických cílů a jejich měření
    Flexibilní reakce na změny a nepředvídané události
    Koordinace a komunikace v rámci plánování a strategického řízení
    Praxe a studie případů z různých oblastí podnikání
    Získání komplexního pohledu na strategii, plánování a akce v kontextu řízení a podnikání

    Select options
  • Jak správně sestavit účetní závěrku a jak se na ni přípravit – pro začátečníky

    Shrnutí inventarizace a ocenění v účetnictví
    Uzavření jednotlivých účetních oblastí pro účely sestavení účetní závěrky
    Kontroly na úrovni výkazů
    Co je součástí účetní závěrky – povinné i ostatní výkazy
    Souvislé příklady na sestavení výkazů z obratové předvahy
    Co je audit účetní závěrky
    Stručně o výroční zprávě a zprávě o vztazích

    Select options
  • Trendy v projektovém řízení

    Úvod do trendů v projektovém řízení pro rok 2024
    Technologická transformace a inovace
    Udržitelnost a environmentální ohleduplnost v projektech
    Datová analytika a prediktivní analýzy v projektovém řízení
    Rizikový management v nejistém světě
    Soft skills a komunikační dovednosti projektového manažera
    Budoucí vize a strategie pro projektové řízení

    Select options
  • Vyjednám maximum

    Základní principy a cíle vyjednávání
    Komunikace ve vyjednávání
    Vyjednávání s různými typy osobností
    Rozpoznání chybových formulací
    Zachování slušnosti a budování vztahů
    Vzájemný trénink a zpětná vazba
    Nastavení osobní komunikační strategie
    Techniky v praxi

    Select options
  • Správný proklientský přístup – na jedné lodi s klientem

    Kontakt s klientem – okamžik pravdy
    Navázání důvěrného vztahu, zjištění potřeb
    Převzetí osobní zodpovědnosti
    Vyřešení požadavků klienta k jeho plné spokojenosti
    Udržování dlouhodobých vztahů.

    Select options
  • AI ve firemních právních dokumentech – efektivita, správa a právní aspekty

    Úvod do kurzu a základní principy umělé inteligence
    Seznámení s ChatGPT a jeho možnostmi
    Praktické aplikace umělé inteligence v různých oblastech
    Efektivní komunikace s ChatGPT pro zlepšení produktivity
    Tvorba kreativního obsahu pomocí ChatGPT
    Automatizace úkolů a procesů pomocí umělé inteligence
    Interakce a zodpovídání otázek s reálnými příklady
    Tipy a triky pro efektivní využití umělé inteligence v praxi

    Select options
  • Umělá inteligence v marketingovém prostředí

    Vliv AI na marketing
    Změny ve vyhledávání
    AI v komunikaci
    Tvorba obsahu s generativní AI
    Speciální služby & Aplikace

    Select options
  • Manažerské účetnictví jako informační základna finančního řízení podniku

    Zásady finančního řízení podniku a jeho vztah k ekonomickému řízení
    Jaké jsou rozdíly mezi finančním, daňovým, nákladovým a manažerským účetnictvím
    Rozdíly mezi náklady a výdaji a mezi výnosy a příjmy z pohledu finančního řízení
    Jaký detail informací pro finanční řízení by mělo manažerské účetnictví zajišťovat navíc proti legislativním požadavkům na vedení účetnictví – střediska, analytické účty, zakázky
    Které náklady zobrazované ve finančním účetnictvím a v jakých případech, nejsou vhodnou informační základnou pro cenová jednání a strategická rozhodování
    Proč je nutné v rámci finančního rozhodování podniku používat kalkulační odpisy v případech, kdy je jeho konkrétní majetek již účetně odepsán

    Select options
  • Smluvní podmínky FIDIC – aktuální trendy a praxe

    Stručný úvod do tématu
    Obecná problematika smluvních podmínek FIDIC v silničním stavitelství
    Rizika, čas, claimy
    Cena včetně oceňování změn
    Aktuální trendy a témata v silničním stavitelství (nárůst cen materiálů, kompenzace, digitalizace, PPP projekty…)
    Praktické příklady s řešením

    Select options