23.04.2O25 8:00

23.04.2O25 8:00

Zobrazuji všech 5 výsledků

  • Metody a nástroje osobní produktivity

    Úvod do time managementu – řízení času včera a dnes
    Role člověka vzhledem k pracovním úkolům a stylu vedení a sebeřízení
    Techniky a metody pro soustředěnou práci a práci v týmu
    Dostupné nástroje pro zvyšování osobní produktivity
    Plánování a organizování schůzek – efektivní nástroje
    Využití dostupných nástrojů pro zvyšování efektivity komunikace uvnitř firmy

    Select options
  • Stavebník – odpovědnost a povinnosti přípravy a realizace stavby

    Základní charakteristika postavení stavebníka ve výstavbovém procesu
    Právní požadavky určující odpovědnost a povinnosti stavebníka
    Stavebník v požadavcích nového stavebního zákona v porovnání se zákonem č. 183/2006 Sb.
    Stavebník / zadavatel v požadavcích zákona č. 309/2006 Sb.
    Stavebník a jeho vrcholová odpovědnost za přípravu a realizaci stavby
    Smluvní zabezpečení – řešení soukromoprávních vztahů
    Vazba stavebníka na ostatní účastníky výstavby

    Select options
  • Zákoník práce pro účetní

    Novinky v oblasti pracovního práva
    Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
    Mzda a náhrada mzdy
    Cestovní náhrady
    Dovolená
    Překážky v práci
    Evidence pracovní doby

    Select options
  • Umění jednat s negativními nebo toxickými lidmi

    Identifikace negativního chování
    Psychologie negativního chování
    Asertivita a jasná komunikace
    Empatie a porozumění
    Prevence vyhoření
    Taktiky pro zachování klidu

    Select options
  • Sociální sítě – revoluce v PR

    Definice digitálního PR a jeho role v rámci online marketingové strategie, digitální PR kampaně, základní pojmy
    Tvorba obsahu pro sociální média a jeho strategické využití
    Využití e-mail marketingu pro PR kampaně
    Využití klíčových slov a analýza konkurence
    PR a krizová komunikace
    Tvorba tiskových zpráv v online době
    Jak využít sociální sítě jako je Instagram, Facebook, YouTube a LinkedIn
    Twitter a čeští novináři – na co se zaměřit
    Měření výsledků a analýza efektivity digitálního PR, význam analytických nástrojů, praktické využití velkých dat
    Praktický trénink na nástrojích pro správu sociálních médií, e-mail marketing, SEO a online monitoring

    Select options