Právní rámec a legislativa EU včetně aktuálních změn
Požadavky Nařízení Komise EU č. 748/2012
Požadavky Part 21, Hlava A, J na projekční organizace
Sytém řízení projekce v DO
Příručka pro projektování, FTOM
Práva a povinnosti DO
Příklady z praxe
19.11.2O24 8:00
Zobrazuji všech 9 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
PR strategie komplexně
Formulace komunikačních cílů jako základ úspěchu
Segmentace cílových skupin z hlediska PR
Monitoring médií a jak na něj
Content marketing – vytvořte obsah, který zaujme -
0 Kč Select options
Společenská hierarchie
Základy etikety
Společenské a pracovní akce
Odívání
Stolování
Etiketa v práci a etiketa všedního dne
Odlišnosti etikety ve světě -
0 Kč Select options
Význam adaptace nových zaměstnanců ve firmě
Klíčové prvky úspěšného procesu onboardingu
Plánování a příprava onboardingového procesu
Komunikace s novými zaměstnanci – očekávání, průběžná zpětná vazba a podpora
Zapojení nového zaměstnance do týmu
Identifikace potřeb rozvoje a kariérních cest nového zaměstnance
Hodnocení a ukončení adaptace nového zaměstnance -
0 Kč Objednat kurz
Program a jeho rozhraní
Návrh grafiky s Canva
Práce s obrázky a grafikou
Barevné schéma a designová jednotnost
Tvorba konkrétních marketingových materiálů
Tvorba animací a videí
Spolupráce a sdílení projektů
Analýza výsledků a optimalizace
-
0 Kč Select options
Specifika obvyklých forem vyjednávání, přirozená tendence bojovat
Vytvoření si nového pohledu na jednání
Příprava na vyjednávání, stanovení cílů, vyjednávací taktiky a strategie
Co mohu nabídnout, aby to neohrozilo moji pozici, hodnoty ústupku
Předem odsouhlasit podmínky, co je psáno to je dáno
Aplikace strategie win-win v praxi
Zaměření pozornosti na uspokojení obou stran, sdílení vizí
Uspokojení zájmů druhé strany -
0 Kč Select options
Zásady finančního řízení podniku a jeho vztah k ekonomickému řízení
Jaké jsou rozdíly mezi finančním, daňovým, nákladovým a manažerským účetnictvím
Rozdíly mezi náklady a výdaji a mezi výnosy a příjmy z pohledu finančního řízení
Jaký detail informací pro finanční řízení by mělo manažerské účetnictví zajišťovat navíc proti legislativním požadavkům na vedení účetnictví – střediska, analytické účty, zakázky
Které náklady zobrazované ve finančním účetnictvím a v jakých případech, nejsou vhodnou informační základnou pro cenová jednání a strategická rozhodování
Proč je nutné v rámci finančního rozhodování podniku používat kalkulační odpisy v případech, kdy je jeho konkrétní majetek již účetně odepsán -
0 Kč Select options
Detailnější účtování u jednotlivých účetních tříd s uvedením nestandardních operací, dostatek příkladů ke každé části
Vykázání uvedených položek ve výkazech a v příloze účetní závěrky
Praktické příklady od zaúčtování po vykázání položek ve výkazech
Uzavření účetního období – závěrkové operace, kontroly
Oceňování a inventarizace v účetnictví a možné nesprávnosti
Základní kontrolní vazby rozvahových a výsledkových účtů – postupně podle jednotlivých oblastí -
0 Kč Select options
Prostředí programu
Plánování prezentace
Použití různých režimů pro zobrazení prezentace
Vkládání a využití poznámek ve snímcích, tisk, a promítání
Práce se zvukovými soubory
Vkládání, nastavení a promítání videí v prezentaci
Vkládání a využití komentářů k jednotlivým prvkům prezentace
Základní práce se snímky a objekty na snímcích
Příprava na tisk
Pravidla a tipy pro prezentace