Úvod do umění dorozumění
Barevná osobnostní typologie jako rychlý detektor lidí
Jak naše komunikace souvisí s naší osobností
Typologie účastníků zájezdu (Vtipálek věčný, Všudybyl všeznalý, Prudič obecný, Pohodář batůžkový, Mimoň nezúčastněný, a další a další…)
Kdo jsou, proč se chovají, tak jak se chovají a co na ně funguje?
Transakční analýza aneb jak to vidí psychologie?
Základy asertivity
Pozor na manipulátory. Jak je rychle rozpoznat a účinně se bránit.
Rychlé zvládání konfliktů a emocí
Tipy a triky na nečekané komunikační nešvary
17.03.2O25 8:00
Zobrazuji všechny 4 výsledky
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Základy psychologie komunikace
Aktivní naslouchání a empatie
Asertivita a asertivní komunikace
Psychologie argumentace
Taktiky argumentace
Manipulace a demagogie
Řešení konfliktů a vyjednávání -
0 Kč Select options
Práce s pokročilými funkcemi a vzorci (např. IF, VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX, MATCH)
Používání kontingenčních tabulek pro analýzu dat
Použití podmínkového formátování pro zvýraznění dat
Správa více pracovních sešitů a propojení dat mezi nimi
Vytváření a správa šablon pro časté úkoly
Použití filtru a třídění pro analýzu dat
Základy práce s externími datovými zdroji (import/export dat) -
0 Kč Select options
Důležitost udržování harmonie pro efektivní týmovou spolupráci a výkonnost
Identifikace hlavních faktorů vedoucích k vzniku konfliktů na pracovišti
Rozvoj komunikačních dovedností
Týmové budování a posilování důvěry mezi kolegy
Krok za krokem proces řešení konfliktu – identifikace, analýza, komunikace, nalezení řešení, implementace
Úloha mediace jako nestranného prostředníka při řešení konfliktů
Techniky smíření a nalezení kompromisu
Implementace dlouhodobých strategií pro prevenci konfliktů