12.11.2O24 8:00

12.11.2O24 8:00

Zobrazuji všech 8 výsledků

  • Zákon o kybernetické bezpečnosti komplexně

    Úvod a základní principy kybernetické bezpečnosti v EU
    Důvody a cíle nové regulace kybernetické bezpečnosti v EU
    Podrobný pohled na směrnici NIS2 a nový návrh zákona o kybernetické bezpečnosti
    Analýza aktuálního stavu připravované/nové právní úpravy
    Představení návrhu vyhlášek a jejich význam v kontextu regulace
    Plán implementace zákona o kybernetické bezpečnosti a klíčové kroky pro organizace

    Select options
  • Přátelský prodej – cesta k zákazníkovi

    Úvod do přátelského prodeje
    Znalost produktu nebo služby
    Komunikační dovednosti
    Vyjednávání a uzavírání obchodů
    Budování vztahů s klienty

    Select options
  • Multichannel marketing

    Základy multichannel marketingu, definice, výhody
    Jak sbírat informace o zákaznících a analyzovat jejich chování
    Marketingové kanály vč. online a offline možností
    Jak propojit různé marketingové kanály, jak tyto kanály vzájemně komunikují
    Měření úspěšnosti multichannel marketingu
    Personalizace obsahu a zážitku pro různé segmenty zákazníků
    Jak budovat pozitivní interakce se zákazníky
    Nástroje a technologie pro správu multichannel marketingových kampaní

    Select options
  • Finanční účetnictví – konsolidace – rozdíl mezi agregací a konsolidací, rozdíly pro IFRS

    Co jsou konsolidační pravidla, kdo je sestavuje
    Definice subjektů, které patří do konsolidačního celku
    Výpočet konsolidačního rozdílu
    Definice ekvivalenční metody konsolidace vč. detailního příkladu
    Definice poměrné metody, způsob sestavení konsolidace poměrnou metodou, příklady

    Select options
  • Umění zaujmout – prezentační dovednosti

    Rozmanitost moderních prezentací – kombinace přednesu, aktivizace a vizuální atraktivity
    Využití nástrojů k tvorbě vizuálně poutavých prezentací
    Interaktivní aktivizující prvky v prezentacích
    Prezentační dovednosti a působení vlastního projevu
    Práce s chybami v prezentaci a náročnými situacemi
    Zvládání trémy a sebevědomí
    Techniky improvizační komunikace
    Verbální komunikace a přirozený mluvený projev
    Práce s hlasem
    Práce s posluchačem

    Select options
  • Smlouva o dílo ve stavebnictví v současných podmínkách

    Aktuální právní předpisy, proces a specifika uzavírání smluv v kontextu stavebního průmyslu
    Náležitosti a formální požadavky nabídky
    Důsledky veřejného stavebního práva na vybraná ustanovení Smlouvy o Dílo
    Vliv Zákona o zadávání veřejných zakázek na smluvní vztahy ve stavebnictví
    Účinky nového stavebního zákona na Smlouvu o Dílo, přípravu staveb a na realizaci staveb prostřednictvím smluv
    Specifika účelu smlouvy, lhůty plnění a dozor projektanta
    Vymezení předmětu díla, cenová politika a otázky víceprací
    Kontrola způsobu provádění díla, předání a odpovědnost za vady a otázky autorských práv
    Sankce za porušení smluvních podmínek, možnosti odstoupení a následky pro strany smlouvy
    Praktické příklady a doporučení při řešení konfliktních situací

    Select options
  • MS Excel – workshop grafy

    Zobrazení dat v různých typech grafů
    Zakládání různých typů grafů
    Úpravy jednotlivých částí grafů
    Kombinování více typů grafů současně
    Dynamické nastavení grafu
    Monitorování četností hodnot pomocí histogramu
    Užitečné tipy a triky pro efektivní práci s grafy

    Select options
  • Digitální marketing

    Seznámení s digitálním marketingem a jeho klíčovými koncepty
    Strategické plánování v digitálním marketingu
    Online přítomnost a značka podniku na internetu
    Jak využívat platformy jako Facebook, Instagram a LinkedIn pro propagaci firmy
    Základy SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jeho důležitost, nástroje jako Google Analytics a Google Search Console
    Efektivní využití online reklamních kampaní
    Praktické tipy pro efektivní e-mailové kampaně a nástroje pro jejich správu, např. MailChimp
    Analýza výsledků digitálního marketingu a jejich využití pro růst podniku
    Jak interpretovat data a metriky z digitálních marketingových kampaní s nástroji jako je Power BI nebo Tableau

    Select options