Úvod a základní principy kybernetické bezpečnosti v EU
Důvody a cíle nové regulace kybernetické bezpečnosti v EU
Podrobný pohled na směrnici NIS2 a nový návrh zákona o kybernetické bezpečnosti
Analýza aktuálního stavu připravované/nové právní úpravy
Představení návrhu vyhlášek a jejich význam v kontextu regulace
Plán implementace zákona o kybernetické bezpečnosti a klíčové kroky pro organizace
12.11.2O24 8:00
Zobrazuji všech 8 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Úvod do přátelského prodeje
Znalost produktu nebo služby
Komunikační dovednosti
Vyjednávání a uzavírání obchodů
Budování vztahů s klienty -
0 Kč Select options
Základy multichannel marketingu, definice, výhody
Jak sbírat informace o zákaznících a analyzovat jejich chování
Marketingové kanály vč. online a offline možností
Jak propojit různé marketingové kanály, jak tyto kanály vzájemně komunikují
Měření úspěšnosti multichannel marketingu
Personalizace obsahu a zážitku pro různé segmenty zákazníků
Jak budovat pozitivní interakce se zákazníky
Nástroje a technologie pro správu multichannel marketingových kampaní -
0 Kč Select options
Co jsou konsolidační pravidla, kdo je sestavuje
Definice subjektů, které patří do konsolidačního celku
Výpočet konsolidačního rozdílu
Definice ekvivalenční metody konsolidace vč. detailního příkladu
Definice poměrné metody, způsob sestavení konsolidace poměrnou metodou, příklady -
0 Kč Select options
Rozmanitost moderních prezentací – kombinace přednesu, aktivizace a vizuální atraktivity
Využití nástrojů k tvorbě vizuálně poutavých prezentací
Interaktivní aktivizující prvky v prezentacích
Prezentační dovednosti a působení vlastního projevu
Práce s chybami v prezentaci a náročnými situacemi
Zvládání trémy a sebevědomí
Techniky improvizační komunikace
Verbální komunikace a přirozený mluvený projev
Práce s hlasem
Práce s posluchačem -
0 Kč Select options
Aktuální právní předpisy, proces a specifika uzavírání smluv v kontextu stavebního průmyslu
Náležitosti a formální požadavky nabídky
Důsledky veřejného stavebního práva na vybraná ustanovení Smlouvy o Dílo
Vliv Zákona o zadávání veřejných zakázek na smluvní vztahy ve stavebnictví
Účinky nového stavebního zákona na Smlouvu o Dílo, přípravu staveb a na realizaci staveb prostřednictvím smluv
Specifika účelu smlouvy, lhůty plnění a dozor projektanta
Vymezení předmětu díla, cenová politika a otázky víceprací
Kontrola způsobu provádění díla, předání a odpovědnost za vady a otázky autorských práv
Sankce za porušení smluvních podmínek, možnosti odstoupení a následky pro strany smlouvy
Praktické příklady a doporučení při řešení konfliktních situací -
0 Kč Select options
Zobrazení dat v různých typech grafů
Zakládání různých typů grafů
Úpravy jednotlivých částí grafů
Kombinování více typů grafů současně
Dynamické nastavení grafu
Monitorování četností hodnot pomocí histogramu
Užitečné tipy a triky pro efektivní práci s grafy -
0 Kč Select options
Seznámení s digitálním marketingem a jeho klíčovými koncepty
Strategické plánování v digitálním marketingu
Online přítomnost a značka podniku na internetu
Jak využívat platformy jako Facebook, Instagram a LinkedIn pro propagaci firmy
Základy SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jeho důležitost, nástroje jako Google Analytics a Google Search Console
Efektivní využití online reklamních kampaní
Praktické tipy pro efektivní e-mailové kampaně a nástroje pro jejich správu, např. MailChimp
Analýza výsledků digitálního marketingu a jejich využití pro růst podniku
Jak interpretovat data a metriky z digitálních marketingových kampaní s nástroji jako je Power BI nebo Tableau