Shrnutí inventarizace a ocenění v účetnictví
Uzavření jednotlivých účetních oblastí pro účely sestavení účetní závěrky
Kontroly na úrovni výkazů
Co je součástí účetní závěrky – povinné i ostatní výkazy
Souvislé příklady na sestavení výkazů z obratové předvahy
Co je audit účetní závěrky
Stručně o výroční zprávě a zprávě o vztazích
05.06.2024 08:00
Zobrazuji všechny 2 výsledky
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Vstupní předpoklad: Obecná orientace v problematice civilního letectví, zachování letové způsobilosti a údržby letadel.
Cílová skupina:
Pracovníci organizací oprávněných podle Části 145 (odpovědní vedoucí, vedoucí údržby, řízení bezpečnosti / kvality, resp. sledování shody, osvědčující pracovníci, auditoři), pracovníci příslušných úřadů zabývající se dozorem nad organizacemi údržby a též nad způsobilostí letadel složitých a/nebo provozovaných v obchodní dopravě.
Obsah kurzu:
V kurzu bude během dvou dní předneseno úplné znění Přílohy II k Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 – Části 145 společně s odpovídajícími AMC (přijatelnými způsoby průkazu) a GM (poradními materiály), které stanoví pravidla pro údržbu letadel včetně složitých a/nebo provozovaných v obchodní dopravě, jejich letadlových celků a též provádění kontrol letové způsobilosti v oprávněných organizacích údržby. Součástí programu jsou pravidla vydání oprávnění a činnosti organizací údržby (AMO) v souladu s Částí 145.
Bude představen aktuální stav Základního nařízení EU (= Nařízení Parlamentu a Rady (EU) č. 2018/1139 z 4.7.2018) a Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 z 26.11.2014 se zvýrazněním změn, k nimž došlo od roku 2019, stanovený průběh přechodu doposud oprávněných organizací údržby na nové podmínky a základní informace o dalších nařízeních EU v oblasti civilního letectví.Budou prezentovány zkušenosti získané při činnosti organizací údržby, další perspektiva systému údržby i řízení zachování letové způsobilosti letadel a oprávněných organizací.
Lektor: Ing. Tomáš Müller
Po vystudování FSI ČVUT v Praze pracoval u firem Letov a AERO Vodochody při vývoji a certifikaci letounu L-59, UL letounů Sluka a Nova a při technické podpoře provozu letounů starších verzí L-39 zahraničních provozovatelů. Od r. 2007 byl inspektorem Úřadu pro civilní letectví ČR, dozoroval organizace údržby a řízení zachování letové způsobilosti a působil také v inspekčních týmech agentury EASA až do r. 2020, kdy odešel do důchodu. Od r. 1974 dosud aktivně létá v Aeroklubu Praha Letňany jako pilot a instruktor a pracoval tam také jako technik údržby, řízení zachování a kontroly letové způsobilosti. V Aeroklubu i v leteckých školách působí jako lektor teoretického výcviku pilotů. Od r. 2012 vede kurzy pro pracovníky civilního letectví zaměřené na Nařízení EU v oblasti údržby a řízení zachování letové způsobilosti letadel.