Management

Management

Zobrazuji všech 6 výsledků

  • Manažer zahradníkem

    Nové pohledy na MNG role a jejich vliv na činnosti a kompetence MNG
    Styly řízení a využití situačního řízení v praxi
    Manažerské strachy a jejich prevence
    Moderní nástroje pro nábor, rozvoj a vedení lidí
    Principy efektivního řízení týmu – porady, pohovory, podpora a motivace

    Select options
  • Proaktivita v celé firmě jako cesta k úspěchu

    Proaktivita jako klíčový prvek úspěšné organizace
    Rozvoj proaktivního myšlení a chování u zaměstnanců
    Identifikace budoucích potřeb a trendů na trhu
    Podpora iniciativy a kreativity ve firmě
    Nástroje a metody pro proaktivní plánování a řízení
    Komunikace a spolupráce v proaktivním prostředí
    Měření a hodnocení proaktivního přístupu v organizaci
    Praxe a studie případů úspěšných proaktivních organizací
    Vytvoření kultury, ve které je proaktivita významnou součástí firemního DNA

    Select options
  • Krizový management

    Úvod do krizového řízení a role leadera
    Psychologická odolnost a zvládání stresu v krizových podmínkách
    Krizová komunikace z pozice leadera a efektivní informační tok
    Rychlé rozhodování a akce v krizových situacích
    Motivace, podpora a spolupráce týmu v krizových podmínkách
    Hodnocení a analýza řízení krizových situací a postkrizové reflexe
    Praktické simulace a cvičení pro zvládnutí reálných krizových scénářů
    Plánování budoucích opatření a prevence krizových situací

    Select options
  • Hodnocení zaměstnanců – z noční můry skvělý nástroj

    K čemu je hodnocení zaměstnanců dobré a proč ho dělat
    Kritické myšlení vs. pocity při hodnotících pohovorech
    KPI a firemní hodnoty jako hodnotící kritéria
    Model PCA při zvládání konfliktu či nesouhlasu s hodnocením
    Nácvik vedení hodnotícího pohovoru a správného poskytování zpětné vazby
    Práce s formulářem pro hodnotící pohovor
    Nastavení cílů pro další období koučovacím způsobem

    Select options
  • Efektivní vedení porad a meetingů

    Motivace – proč dělat porady a meetingy.

    Co je a co není porada .

    Základní předpoklady efektivní porady – příprava programu porady.

    Vedení strukturovaných a efektivních porad.

    Nedostatky v organizaci porady.

    Řízení diskuse během porad a meetingů.

    Zvládání náročných situací v diskusi během porady.

    Zápis a SMART úkoly po poradě.

    Facilitace týmové porady.

    Některé speciální typy porady (Brainstorming, Metoda 6-3-5, Informační bank).

    Shrnutí.

    Select options
  • Změna je život

    Změny a jejich význam pro rozvoj firmy
    Emoční aspekty zvládání změn – práce s emocemi zákazníků a kolegů při změně
    Fáze procesu změny a zrychlení procesu adaptace na ni
    Jak zvládat nečekané změny (technologický pokrok, vývoj trhu, zákaznické požadavky, legislativní změny aj.)
    Role komunikace a vedení pro efektivní zavedení změn do praxe
    Nutnost pochopení změn v souvislosti s udržením konkurenceschopnosti

    Select options