Management

Management

Zobrazuji všechny 2 výsledky

  • Efektivní vedení porad a meetingů

    Motivace – proč dělat porady a meetingy.

    Co je a co není porada .

    Základní předpoklady efektivní porady – příprava programu porady.

    Vedení strukturovaných a efektivních porad.

    Nedostatky v organizaci porady.

    Řízení diskuse během porad a meetingů.

    Zvládání náročných situací v diskusi během porady.

    Zápis a SMART úkoly po poradě.

    Facilitace týmové porady.

    Některé speciální typy porady (Brainstorming, Metoda 6-3-5, Informační bank).

    Shrnutí.

    Select options
  • Změna je život

    Změny a jejich význam pro rozvoj firmy
    Emoční aspekty zvládání změn – práce s emocemi zákazníků a kolegů při změně
    Fáze procesu změny a zrychlení procesu adaptace na ni
    Jak zvládat nečekané změny (technologický pokrok, vývoj trhu, zákaznické požadavky, legislativní změny aj.)
    Role komunikace a vedení pro efektivní zavedení změn do praxe
    Nutnost pochopení změn v souvislosti s udržením konkurenceschopnosti

    Select options