Prostředí programu
Plánování prezentace
Použití různých režimů pro zobrazení prezentace
Vkládání a využití poznámek ve snímcích, tisk, a promítání
Práce se zvukovými soubory
Vkládání, nastavení a promítání videí v prezentaci
Vkládání a využití komentářů k jednotlivým prvkům prezentace
Základní práce se snímky a objekty na snímcích
Příprava na tisk
Pravidla a tipy pro prezentace
8
Zobrazen 49. – 60. z 69 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Seznámení s programem – účel, pracovní prostředí, základní pojmy
Pravidla práce s textem – písmo, odstavec
Práce se soubory – ukládání, otevření, uložení jako kopie, formáty včetně PDF
Zápis dat, pohyb v textu, označování, zpětná akce
Typy písma, velikost, barva, další úpravy
Zarovnání, řádkování, odsazení, číslování, další úpravy odstavců
Použití a výhody stylů, vestavěné styly
Nastavení stránky – formát papíru, orientace, okraje, konce stránek
Záhlaví a zápatí – účel, nastavení, vkládání polí
Grafické objekty – WordArt, obrázky, tvary, ikony, tabulky, symboly, rovnice, vodoznak -
0 Kč Select options
Změny a jejich význam pro rozvoj firmy
Emoční aspekty zvládání změn – práce s emocemi zákazníků a kolegů při změně
Fáze procesu změny a zrychlení procesu adaptace na ni
Jak zvládat nečekané změny (technologický pokrok, vývoj trhu, zákaznické požadavky, legislativní změny aj.)
Role komunikace a vedení pro efektivní zavedení změn do praxe
Nutnost pochopení změn v souvislosti s udržením konkurenceschopnosti -
0 Kč Select options
Doplňky pro analýzu dat
Porovnávání variant řešení problému pomocí scénářů
Řešení ekonomické a optimalizační úlohy pomocí nástroje Řešitel či Hledání řešení
Formulářové prvky
Zamykání tabulek
Nahrávání maker
Zobrazení kódu
Přiřazení tlačítka -
0 Kč Select options
Úvod do umělé inteligence a jejího významu v dnešním světě
Typy umělé inteligence
Přehled nástrojů umělé inteligence a jejich využití
Konkrétní ukázky využití nástrojů umělé inteligence
Projekty a cvičení pro začátečníky k získání praktických dovedností -
0 Kč Select options
Ukládání dokumentů – různé formáty a verze
Pokročilé úrovně formátování odstavců
Vkládání a používání zápatí a záhlaví
Štěteček pro kopírování formátu
Speciální značky na konce řádků – eliminace předložek a spojek
Vytváření a používání stylů pro úpravu textů
Automatický obsah dokumentu – vytvoření ze stylů
Efektivní práce s delším textem – hromadné úpravy
Kontrola gramatiky
Různá zobrazení a tisk -
0 Kč Select options
Nastavení jazyka, kontrola pravopisu, tezaurus
Korespondence – dopisy, obálky, štítky, ukázka pravidel
Vestavěné styly, vlastní styly
Rozsáhlé dokumenty – plánování, nastavení stránek, oddíly, záhlaví a zápatí, víceúrovňové číslování, obsah, poznámky pod čarou, obrázky a tabulky, citace, záložky, osnova
Nastavení, použití a úpravy sloupců
Revize a sledování změn – nastavení, používání, sloučení souborů
Rozšířené možnosti – čtení nahlas a diktování, snímek obrazovky, kreslení, navigační podokno -
0 Kč Select options
Zobrazení dat v různých typech grafů
Zakládání různých typů grafů
Úpravy jednotlivých částí grafů
Kombinování více typů grafů současně
Dynamické nastavení grafu
Monitorování četností hodnot pomocí histogramu
Užitečné tipy a triky pro efektivní práci s grafy -
0 Kč Select options
Úvod do Microsoft Outlook
Správa e-mailů
Práce s kalendářem a plánování
Správa úkolů a seznamů
Organizace kontaktů a lidí
Spolupráce a sdílení informací
Bezpečnost a zabezpečení
Využití funkcí na cestách a v mobilním zařízení
Personalizace a optimalizace Outlooku
Integrace s dalšími aplikacemi a službami -
0 Kč Select options
- Přehled klíčových funkcí Microsoft 365 a propojení aplikací (OneDrive, Teams, Forms)
- Tipy a triky pro efektivní využívání méně známých funkcí Microsoft 365
- Základy SharePointu: weby, stránky, knihovny, seznamy a práce se soubory
- Praktická práce v SharePointu: úpravy dokumentů, přidávání obsahu, sdílení
- Offline režim a využití Outlooku
- Publikování dokumentů a správa přístupů
-
0 Kč Select options
Základní práce s tabulkovým prostředím a buněčnými funkcemi v Excelu
Vytváření a formátování tabulek
Pokročilé funkce a vzorce
Práce s daty a jejich filtrování
Vizualizace dat pomocí grafů
Práce s daty ve spojení s externími zdroji
Automatizace opakujících se úloh
Finanční analýza a plánování v Excelu
Praktické příklady a cvičení
Užitečné tipy a postupy -
0 Kč Select options
Seznámení s programem – účel, pracovní prostředí, základní pojmy
Pravidla práce s textem – písmo, odstavec
Práce se soubory – ukládání, otevření, uložení jako kopie, formáty včetně PDF
Zápis dat, pohyb v textu, označování, zpětná akce
Typy písma, velikost, barva, další úpravy
Zarovnání, řádkování, odsazení, číslování, další úpravy odstavců
Použití a výhody stylů, vestavěné styly
Nastavení stránky – formát papíru, orientace, okraje, konce stránek
Záhlaví a zápatí – účel, nastavení, vkládání polí
Grafické objekty – WordArt, obrázky, tvary, ikony, tabulky, symboly, rovnice, vodoznak