1

1

Zobrazen 25. – 36. z 179 výsledků

  • Metody a nástroje osobní produktivity

    Úvod do time managementu – řízení času včera a dnes
    Role člověka vzhledem k pracovním úkolům a stylu vedení a sebeřízení
    Techniky a metody pro soustředěnou práci a práci v týmu
    Dostupné nástroje pro zvyšování osobní produktivity
    Plánování a organizování schůzek – efektivní nástroje
    Využití dostupných nástrojů pro zvyšování efektivity komunikace uvnitř firmy

    Select options
  • Problem solving a stres management

    Očekávání účastníků
    Problémy jako nové příležitosti
    Motivace v krizových situacích
    Jak vnímá mozek problémy – práce s mentálním nastavením mysli pro úspěch
    Metoda Ruber duck
    Metoda Poka-Yoke
    Laterární myšlení – přemýšlejte jinak než konkurence
    Jak předejít syndromu vyhoření a udržet si motivaci
    7 systému přesvědčení a jak je využít
    NLP techniky použitelné před náročným jednáním

    Select options
  • Interpretace kulturního a přírodního dědictví v cestovním ruchu

    Kulturní a přírodní dědictví
    Ochrana památek (UNESCO, národní systém ochrany památek v ČR)
    Využívání památek v cestovním ruchu – možnosti, omezení
    Metody interpretace pro jednotlivé druhy památek
    Role cestovních kanceláří v intepretaci kulturního a přírodního dědictví

    Select options
  • Umění jednat s negativními nebo toxickými lidmi

    Identifikace negativního chování
    Psychologie negativního chování
    Asertivita a jasná komunikace
    Empatie a porozumění
    Prevence vyhoření
    Taktiky pro zachování klidu

    Select options
  • MS Word pro pokročilé (středně pokročilé)

    Ukládání dokumentů – různé formáty a verze
    Pokročilé úrovně formátování odstavců
    Vkládání a používání zápatí a záhlaví
    Štěteček pro kopírování formátu
    Speciální značky na konce řádků – eliminace předložek a spojek
    Vytváření a používání stylů pro úpravu textů
    Automatický obsah dokumentu – vytvoření ze stylů
    Efektivní práce s delším textem – hromadné úpravy
    Kontrola gramatiky
    Různá zobrazení a tisk

    Select options
  • AI v personalistice – nábor, správa talentů a efektivita HR procesů

    Úvod do kurzu a základní principy umělé inteligence
    Seznámení s ChatGPT a jeho možnostmi
    Praktické aplikace umělé inteligence v různých oblastech
    Efektivní komunikace s ChatGPT pro zlepšení produktivity
    Tvorba kreativního obsahu pomocí ChatGPT
    Automatizace úkolů a procesů pomocí umělé inteligence
    Interakce a zodpovídání otázek s reálnými příklady
    Tipy a triky pro efektivní využití umělé inteligence v praxi

    Select options
  • Typologie zákazníka, kolegy i sebe sama

    Úvod do obecné typologie i do základů osobnostní psychologie
    Extroverti a introverti a jak spolu mohou lépe vycházet v jednom týmu
    Pragmatik a koncepční vizionář – čím mohou prospět
    Rozdíly mezi logikem a empatikem a kde se budou při komunikaci střetávat
    Plánovač a improvizátor a jak je možné s nimi efektivně vycházet
    Základy barevné osobnostní typologie
    Identifikace vlastního osobnostního typu,
    Principy komunikace s různými osobnostními typy – doporučení, zkušenosti z pracovní praxe

    Select options
  • Komunikace komplexně

    Mocný nástroj „model mercedes“, díky němuž přes komunikaci pronikáme do myšlení i cítění a ovlivňuje chování sebe i druhých
    Síla a autenticita verbální i neverbální komunikace
    Naše komunikační nastavení VAK a jak jej využívat, ale i další nástroje neuro lingvistického programování
    Potřeba dovednosti naslouchání
    Komunikační typologie podle šesti filtrů rozlišení
    Technika zdravé komunikace pro různé komunikační záměry
    Účinek otevřených otázek
    Pochopení nastavení lidských přístupů a zvolení vhodné komunikace pro změnu a motivaci
    Emoční úrovně v rámci tématu úspěšné komunikace

    Select options
  • Opravy chyb v účetnictví, změna metody, změna odhadu, kontrolní vazby pro odhalení chyb

    • Doklady, dokumenty a podklady, které jsou nezbytné pro správné vedení účetnictví a pro provádění kontrol
    • Kde vznikají nejčastější chyby v účetnictví, chyby systému, nastavení kontrolních vazeb v systému k předcházení chybovosti, vazba na účetní předpisy a účetní zásady
    • Chyby v účetní závěrce, chyby z minulých let, jejich účtování a opravy
    • Vykazování a identifikace změny metody, změny odhadu, vazba na výkazy a přílohu
    • Základní kontrolní vazby rozvahových a výsledkových účtů – postupně podle jednotlivých oblastí

     

    Select options
  • Stres management a time management – pro mistry

    Stres management, time management
    Organizace dílčích úkolů
    Plánování času – krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé
    Příznaky stresu, typické stresové situace
    Stanovení reálných cílů – pravidla pracovní psychohygieny
    Metody řešení konfliktních a stresový situací
    Metody vyrovnání se stresem

    Select options
  • Strategické řízení

    Úvod do strategického řízení
    Analýza vnějšího prostředí
    Analýza vnitřního prostředí
    Stanovení cílů a strategií
    Implementace strategie
    Měření a vyhodnocení výkonu
    Krize a rizikový management
    Kultura a komunikace
    Globální strategické aspekty

    Select options
  • Excelentní nákupčí

    Pochopení celého procesu nákupu
    Správná nákupní strategie
    Komplexní znalosti nákupního trhu
    Klíčové procesy nákupu
    Analýza vlastního vyjednávacího stylu, praktické poznatky a nástroje pro zlepšení vyjednávání

    Select options