Úvod do umělé inteligence
Zefektivnění e-mailové komunikace pomocí AI
Automatizace tvorby prezentací a nabídek pro zákazníky
Analýza a segmentace zákazníků pomocí umělé inteligence
AI v prediktivní analýze pro zvýšení prodeje
Monitorování trhu a konkurence pomocí AI
ONLINE FORMA
Zobrazen 49. – 60. z 88 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Úvod do problematiky, proč je tak důležité umět číst ve výkazech
Struktura a detaily k rozvaze, základní finanční ukazatele
Struktura a detaily k výkazu zisku a ztráty, základní finanční ukazatele
Struktura a detaily k příloze k účetní závěrce
Struktura a detaily k výkazu cash flow a výkazu vlastního kapitálu
Další možné výkazy – zpráva o vztazích, výroční zpráva
Audit účetní závěrky – kdy a proč, základní porozumění -
0 Kč Select options
Verbální i neverbální komunikace a co z ní lze rozpoznat „mez řádky“
Naše komunikační nastavení VAKOG a jak jej využívat
Technika a význam kompetence naslouchání
Rozdělení komunikace na písemnou, ústní, osobní i virtuální a připomenutí základních potřeb každého typu
Nástroje pro efektivní předávání a přijímání informací vč kladení otázek
Automatické využívání kritéria pro zadávání cíle SMART, SMATRER, THE SMARTEST
Tři roviny sdělování
Práce s emocemi v rámci tématu efektivního předávání informací -
0 Kč Select options
Motivace – proč dělat porady a meetingy.
Co je a co není porada .
Základní předpoklady efektivní porady – příprava programu porady.
Vedení strukturovaných a efektivních porad.
Nedostatky v organizaci porady.
Řízení diskuse během porad a meetingů.
Zvládání náročných situací v diskusi během porady.
Zápis a SMART úkoly po poradě.
Facilitace týmové porady.
Některé speciální typy porady (Brainstorming, Metoda 6-3-5, Informační bank).
Shrnutí.
-
0 Kč Select options
Nastavení jazyka, kontrola pravopisu, tezaurus
Korespondence – dopisy, obálky, štítky, ukázka pravidel
Vestavěné styly, vlastní styly
Rozsáhlé dokumenty – plánování, nastavení stránek, oddíly, záhlaví a zápatí, víceúrovňové číslování, obsah, poznámky pod čarou, obrázky a tabulky, citace, záložky, osnova
Nastavení, použití a úpravy sloupců
Revize a sledování změn – nastavení, používání, sloučení souborů
Rozšířené možnosti – čtení nahlas a diktování, snímek obrazovky, kreslení, navigační podokno -
0 Kč Select options
Nahrávání maker
Objektový přístup
Proměnné, konstanty, datové typy a jejich definice
Vlastnosti a metody
Podmínky
Cykly
Zprávy a dialogy
Zkrácené psaní a kontrola kódu
Filtrování makrem
Využití ChatGPT k programování -
0 Kč Select options
Úvod do obecné typologie i do základů osobnostní psychologie
Extroverti a introverti a jak spolu mohou lépe vycházet v jednom týmu
Pragmatik a koncepční vizionář – čím mohou prospět
Rozdíly mezi logikem a empatikem a kde se budou při komunikaci střetávat
Plánovač a improvizátor a jak je možné s nimi efektivně vycházet
Základy barevné osobnostní typologie
Identifikace vlastního osobnostního typu,
Principy komunikace s různými osobnostními typy – doporučení, zkušenosti z pracovní praxe -
0 Kč Select options
Úvod do brand managementu
Význam silné značky
Vytváření brand identity
Brand Positioning
Komunikační strategie
Obsahový marketing
Měření úspěšné značky -
0 Kč Select options
V jednodenním kurzu bude předneseno úplné znění Přílohy Vd k Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 – Části CAO společně s příslušnými AMC (přijatelnými způsoby průkazu) a GM (poradními materiály), které stanoví pravidla pro organizace se sdruženými právy k řízení zachování letové způsobilosti i údržbě letadel jiných než složitých, mimo obchodní dopravu a jejich letadlových celků. Budou uvedeny požadavky nutné k získání oprávnění, postupy údržby, řízení i kontroly letové způsobilosti a podmínky pro vydání povolení k letu. Bude představen aktuální stav Základního nařízení EU (= Nařízení Parlamentu a Rady (EU) č. 2018/1139 z 4.7.2018) a Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 z 26.11.2014 se zvýrazněním změn, k nimž došlo od roku 2019, přechod dříve oprávněných organizací na současně platné podmínky a základní informace o dalších nařízeních EU v oblasti civilního letectví. Budou prezentovány zkušenosti získané při řízení zachování letové způsobilosti i údržbě letadel a další perspektiva oprávněných organizací. -
0 Kč Select options
Proč plánovat lépe čas
Analýza současného stavu plánování
Klíčové bariéry úspěšného Time managementu
Rozhodování v každodenní operativě
Efektivní stanovování a práce s prioritami
Organizace pracovního dne
Řízení času – systematické plánování -
0 Kč Select options
Prostředí programu
Plánování prezentace
Použití různých režimů pro zobrazení prezentace
Vkládání a využití poznámek ve snímcích, tisk, a promítání
Práce se zvukovými soubory
Vkládání, nastavení a promítání videí v prezentaci
Vkládání a využití komentářů k jednotlivým prvkům prezentace
Základní práce se snímky a objekty na snímcích
Příprava na tisk
Pravidla a tipy pro prezentace -
0 Kč Select options
Seznámení s programem – účel, pracovní prostředí, základní pojmy
Pravidla práce s textem – písmo, odstavec
Práce se soubory – ukládání, otevření, uložení jako kopie, formáty včetně PDF
Zápis dat, pohyb v textu, označování, zpětná akce
Typy písma, velikost, barva, další úpravy
Zarovnání, řádkování, odsazení, číslování, další úpravy odstavců
Použití a výhody stylů, vestavěné styly
Nastavení stránky – formát papíru, orientace, okraje, konce stránek
Záhlaví a zápatí – účel, nastavení, vkládání polí
Grafické objekty – WordArt, obrázky, tvary, ikony, tabulky, symboly, rovnice, vodoznak