Typy komunikace a jak jim porozumět
Neurotická smyčka v komunikaci a jak s ní pracovat (snižování tlaku a umění říci „NE“)
Komunikační smyčka PCA – jak se s každým domluvit a zůstat v klidu
Práce s vlastní sebedůvěrou v emočně náročných situacích (i jak komunikovat otevřeně s nadřízeným /podřízeným
SWOT analýza z pohledu komunikace
Slabé stránky jako výhoda
Mapování slov
Yes mód v komunikaci se zákazníkem i kolegy
Typy komunikátorů a jak s nimi zacházet
Chyby v naslouchání a jak je odstranit
Mgr. Kotek Ivo
Zobrazuji všech 5 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Proč hodnotit pracovní výkon – přínosy/užitky zavedení systému hodnocení pro hodnoceného, hodnotitele, organizaci
Jak získat pro systém hodnocení vedení i zaměstnance
Plánování a příprava hodnocení
Metodika hodnocení – cíle a způsoby hodnocení, hodnoticí dotazník, organizace hodnocení, příprava hodnotitelů a hodnocených, co a jak hodnotit – standardy výkonu, kritéria pracovního výkonu, hodnocení pomocí kompetenčních modelů, jak stanovit KPI´s, kdo a jak často hodnotí, jak nastavit cíle a hodnotit generaci X a Y
Průběh hodnoticího rozhovoru -
0 Kč Select options
Co archetyp je a jak ho můžeme využít?
Jaké archetypy můžeme nalézt?
Které archetypy využívám a které ještě využít mohu?
Jak reaguji na který archetyp a jak lidé kolem mě reagují na projev mého archetypu?
Jak vybrat vhodný archetyp do vhodné situace? -
0 Kč Select options
Krizové situace v leadershipu a managementu (na co si dát pozor)
Osobní odvaha v managementu při prosazování požadovaných změn
Vedení porad s fokusem na požadovaný týmový výsledek
5 příčin selhaní týmu a jak se jim vyhnout
Komunikace v emočně náročných situacích
Klíčové teze do praxe – co od zítřka budu dělat jinak -
0 Kč Select options
Rozmanitost moderních prezentací – kombinace přednesu, aktivizace a vizuální atraktivity
Využití nástrojů k tvorbě vizuálně poutavých prezentací
Interaktivní aktivizující prvky v prezentacích
Prezentační dovednosti a působení vlastního projevu
Práce s chybami v prezentaci a náročnými situacemi
Zvládání trémy a sebevědomí
Techniky improvizační komunikace
Verbální komunikace a přirozený mluvený projev
Práce s hlasem
Práce s posluchačem