Základy nástroj Power BI a jak ho využít pro marketingové analýzy
Načítání a zpracování dat z různých zdrojů, jejich úpravy a transformace pro analýzu
Základní vizualizace pro sledování návštěv, CTR, ROI
Vytváření komplexních grafů, tabulek a map
Detailní analýzy pomocí matic a kontingenčních tabulek
Sdílení analýz ve firmě i mimo firmu
Správa oprávnění a zabezpečení pro sdílené analýzy
Práce s webovým účtem Power BI pro mobilní přístup
Lencová Veronika MBA, Ph.D
Zobrazuji všech 5 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Úvod k Google Analytics a jeho význam pro webovou analýzu
Nastavení a konfigurace účtu a sledování webu
Sledování návštěvnosti a chování uživatelů na webu
Analýza zdrojů provozu a klíčových ukazatelů (CTR, bounce rate, konverze)
Vytváření a správa kampaní a cílů pro sledování
Segmentace návštěvníků a vytváření vlastních segmentů
Monitorování výkonu obsahu a stránek
Integrace Google Analytics s dalšími nástroji (Google Ads, Search Console)
Vytváření a sdílení zpráv a analýz
Interpretace výsledků a zlepšování webového výkonu -
0 Kč Select options
LinkedIn a jak s ním pracovat chytře
Google Analytics aneb webová analytika
Buffer plánovaní příspěvků prostě všude
Canová tvorba jednoduchých grafik
Fotor tvorba koláží
Canva Stories vizuální styling příspěvků na stories
Planoly vizuální plánování Instagram feedu
Photopea pokročilý grafický online editor
Unsplash tak trochu jiné obrázky
Pixabay tak trochu jiná databanka -
0 Kč Select options
Seznámení s digitálním marketingem a jeho klíčovými koncepty
Strategické plánování v digitálním marketingu
Online přítomnost a značka podniku na internetu
Jak využívat platformy jako Facebook, Instagram a LinkedIn pro propagaci firmy
Základy SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jeho důležitost, nástroje jako Google Analytics a Google Search Console
Efektivní využití online reklamních kampaní
Praktické tipy pro efektivní e-mailové kampaně a nástroje pro jejich správu, např. MailChimp
Analýza výsledků digitálního marketingu a jejich využití pro růst podniku
Jak interpretovat data a metriky z digitálních marketingových kampaní s nástroji jako je Power BI nebo Tableau -
0 Kč Select options
• cesty ke zvýšení počtu LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu,
• LinkedIn People Search a jak s ním pracovat na maximum,
• denní rutina úspěšných recruiterů – tzv. Boolean vyhledávání,
• jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (tzv. hidden talent pools),
• jak najít kontaktní informace každého LinkedIn uživatele a to za každé okolnosti,
• pokročilé techniky vyhledávání (sémantické, vyčerpávající, X-Ray…),
• co je to diverzita kandidátů a jaké výzvy nám přináší,
• které kontaktní metody jsou pro nábor pracovníků nejefektivnější,
• jak měřit efektivitu kontaktování kandidátů,
• jak sledovat LinkedIn aktivity vaší konkurence,