Lencová Veronika MBA, Ph.D

Lencová Veronika MBA, Ph.D

Zobrazuji všech 5 výsledků

  • Power BI reporty pro marketing

    Základy nástroj Power BI a jak ho využít pro marketingové analýzy
    Načítání a zpracování dat z různých zdrojů, jejich úpravy a transformace pro analýzu
    Základní vizualizace pro sledování návštěv, CTR, ROI
    Vytváření komplexních grafů, tabulek a map
    Detailní analýzy pomocí matic a kontingenčních tabulek
    Sdílení analýz ve firmě i mimo firmu
    Správa oprávnění a zabezpečení pro sdílené analýzy
    Práce s webovým účtem Power BI pro mobilní přístup

    Select options
  • Google Analytics

    Úvod k Google Analytics a jeho význam pro webovou analýzu
    Nastavení a konfigurace účtu a sledování webu
    Sledování návštěvnosti a chování uživatelů na webu
    Analýza zdrojů provozu a klíčových ukazatelů (CTR, bounce rate, konverze)
    Vytváření a správa kampaní a cílů pro sledování
    Segmentace návštěvníků a vytváření vlastních segmentů
    Monitorování výkonu obsahu a stránek
    Integrace Google Analytics s dalšími nástroji (Google Ads, Search Console)
    Vytváření a sdílení zpráv a analýz
    Interpretace výsledků a zlepšování webového výkonu

    Select options
  • Nástroje online marketingu pro začínající marketéry

    LinkedIn a jak s ním pracovat chytře
    Google Analytics aneb webová analytika
    Buffer plánovaní příspěvků prostě všude
    Canová tvorba jednoduchých grafik
    Fotor tvorba koláží
    Canva Stories vizuální styling příspěvků na stories
    Planoly vizuální plánování Instagram feedu
    Photopea pokročilý grafický online editor
    Unsplash tak trochu jiné obrázky
    Pixabay tak trochu jiná databanka

    Select options
  • Digitální marketing

    Seznámení s digitálním marketingem a jeho klíčovými koncepty
    Strategické plánování v digitálním marketingu
    Online přítomnost a značka podniku na internetu
    Jak využívat platformy jako Facebook, Instagram a LinkedIn pro propagaci firmy
    Základy SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jeho důležitost, nástroje jako Google Analytics a Google Search Console
    Efektivní využití online reklamních kampaní
    Praktické tipy pro efektivní e-mailové kampaně a nástroje pro jejich správu, např. MailChimp
    Analýza výsledků digitálního marketingu a jejich využití pro růst podniku
    Jak interpretovat data a metriky z digitálních marketingových kampaní s nástroji jako je Power BI nebo Tableau

    Select options
  • LinkedIn pro personalistu profesionála

    • cesty ke zvýšení počtu LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu,
    • LinkedIn People Search a jak s ním pracovat na maximum,
    • denní rutina úspěšných recruiterů – tzv. Boolean vyhledávání,
    • jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (tzv. hidden talent pools),
    • jak najít kontaktní informace každého LinkedIn uživatele a to za každé okolnosti,
    • pokročilé techniky vyhledávání (sémantické, vyčerpávající, X-Ray…),
    • co je to diverzita kandidátů a jaké výzvy nám přináší,
    • které kontaktní metody jsou pro nábor pracovníků nejefektivnější,
    • jak měřit efektivitu kontaktování kandidátů,
    • jak sledovat LinkedIn aktivity vaší konkurence,

    Select options