Proč hodnotit pracovní výkon – přínosy/užitky zavedení systému hodnocení pro hodnoceného, hodnotitele, organizaci
Jak získat pro systém hodnocení vedení i zaměstnance
Plánování a příprava hodnocení
Metodika hodnocení – cíle a způsoby hodnocení, hodnoticí dotazník, organizace hodnocení, příprava hodnotitelů a hodnocených, co a jak hodnotit – standardy výkonu, kritéria pracovního výkonu, hodnocení pomocí kompetenčních modelů, jak stanovit KPI´s, kdo a jak často hodnotí, jak nastavit cíle a hodnotit generaci X a Y
Průběh hodnoticího rozhovoru
27.11.2O24 16:30
Zobrazuji všechny 3 výsledky
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Úvod do e-mail marketingu — co to je a proč je důležité pro moderní podnikání
Přehled populárních platforem a jak vybrat tu nejvhodnější pro váš projekt
Tipy na grafiku, obsah a CTA (Call to Action) pro zvýšení konverzí
Jak efektivně spravovat a segmentovat své kontakty pro personalizované kampaně
Plánování a automatizace e-mailových kampaní pro udržení konzistentní komunikace s klienty
Jak sledovat a analyzovat úspěšnost vašich kampaní a co dělat s výsledky
Jak se vyhnout spamovým složkám a zajistit, aby vaše e-maily dorazily do doručené pošty
Příklady úspěšných e-mailových kampaní a jak se jimi můžete inspirovat pro svůj projekt -
0 Kč Select options
Výzvy a změny v oblasti lidských zdrojů
Využití automatizace a umělé inteligence v HR procesech (analýzy dat, fluktuace, interaktivní průvodci, chatboty a virtuální asistenti atd)
Práce na dálku, hybridní pracovní modely a nové formy zaměstnání
Práce s mladými talenty a lidmi 50+
Novinky v HR marketingu a nejnovější trendy
Well-being a péče o zaměstnance