17.03.2O25 16:30

17.03.2O25 16:30

Zobrazuji všechny 3 výsledky

  • Zvládání skupin – komunikace

    Úvod do umění dorozumění
    Barevná osobnostní typologie jako rychlý detektor lidí
    Jak naše komunikace souvisí s naší osobností
    Typologie účastníků zájezdu (Vtipálek věčný, Všudybyl všeznalý, Prudič obecný, Pohodář batůžkový, Mimoň nezúčastněný, a další a další…)
    Kdo jsou, proč se chovají, tak jak se chovají a co na ně funguje?
    Transakční analýza aneb jak to vidí psychologie?
    Základy asertivity
    Pozor na manipulátory. Jak je rychle rozpoznat a účinně se bránit.
    Rychlé zvládání konfliktů a emocí
    Tipy a triky na nečekané komunikační nešvary

    Select options
  • MS Excel – pokročilí

    Práce s pokročilými funkcemi a vzorci (např. IF, VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX, MATCH)
    Používání kontingenčních tabulek pro analýzu dat
    Použití podmínkového formátování pro zvýraznění dat
    Správa více pracovních sešitů a propojení dat mezi nimi
    Vytváření a správa šablon pro časté úkoly
    Použití filtru a třídění pro analýzu dat
    Základy práce s externími datovými zdroji (import/export dat)

    Select options
  • Harmonie na pracovišti – předcházení a řešení konfliktů

    Důležitost udržování harmonie pro efektivní týmovou spolupráci a výkonnost
    Identifikace hlavních faktorů vedoucích k vzniku konfliktů na pracovišti
    Rozvoj komunikačních dovedností
    Týmové budování a posilování důvěry mezi kolegy
    Krok za krokem proces řešení konfliktu – identifikace, analýza, komunikace, nalezení řešení, implementace
    Úloha mediace jako nestranného prostředníka při řešení konfliktů
    Techniky smíření a nalezení kompromisu
    Implementace dlouhodobých strategií pro prevenci konfliktů

    Select options