15.01.2O25 16:30

15.01.2O25 16:30

Zobrazuji všechny 2 výsledky

  • Budování vztahů se zákazníkem, vztahový marketing

    Co je marketing
    Spokojenost zákazníků
    Segmentace trhu
    Pochopení situace z hlediska zákazníka a reakce na jeho potřeby
    Marketingový mix
    Rozšířený marketingový mix pro oblasti služeb
    Marketingový plán

    Select options
  • Povinný „ESG“ nefinanční report a výpočet uhlíkové stopy

    Koncept udržitelnosti a jeho významu v podnikatelském světě
    Důvod vzniku povinnosti reportovat: historie a legislativa
    Environmentální, sociální a správní aspekty podnikání = ESG
    CSRD směrnice – směrnice o vzniku nefinančního reportu a časový rámec povinnosti vzniku reportu
    ESRS standardy – povinných vykazovacích metriky v nefinančním reportu
    Metodika výpočtu uhlíkové stopy dle GHG protokolu: Metodika výpočtu Scope 1, Scope 2 a Scope 3 s diskusí a konkrétními příklady výpočtu
    Možnosti podniku snižovat uhlíkovou stopu

    Select options