Co je marketing
Spokojenost zákazníků
Segmentace trhu
Pochopení situace z hlediska zákazníka a reakce na jeho potřeby
Marketingový mix
Rozšířený marketingový mix pro oblasti služeb
Marketingový plán
15.01.2O25 16:30
Zobrazuji všechny 2 výsledky
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Koncept udržitelnosti a jeho významu v podnikatelském světě
Důvod vzniku povinnosti reportovat: historie a legislativa
Environmentální, sociální a správní aspekty podnikání = ESG
CSRD směrnice – směrnice o vzniku nefinančního reportu a časový rámec povinnosti vzniku reportu
ESRS standardy – povinných vykazovacích metriky v nefinančním reportu
Metodika výpočtu uhlíkové stopy dle GHG protokolu: Metodika výpočtu Scope 1, Scope 2 a Scope 3 s diskusí a konkrétními příklady výpočtu
Možnosti podniku snižovat uhlíkovou stopu