Úvod do problematiky, proč je tak důležité umět číst ve výkazech
Struktura a detaily k rozvaze, základní finanční ukazatele
Struktura a detaily k výkazu zisku a ztráty, základní finanční ukazatele
Struktura a detaily k příloze k účetní závěrce
Struktura a detaily k výkazu cash flow a výkazu vlastního kapitálu
Další možné výkazy – zpráva o vztazích, výroční zpráva
Audit účetní závěrky – kdy a proč, základní porozumění
Online
Zobrazen 169. – 176. z 176 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Verbální i neverbální komunikace a co z ní lze rozpoznat „mez řádky“
Naše komunikační nastavení VAKOG a jak jej využívat
Technika a význam kompetence naslouchání
Rozdělení komunikace na písemnou, ústní, osobní i virtuální a připomenutí základních potřeb každého typu
Nástroje pro efektivní předávání a přijímání informací vč kladení otázek
Automatické využívání kritéria pro zadávání cíle SMART, SMATRER, THE SMARTEST
Tři roviny sdělování
Práce s emocemi v rámci tématu efektivního předávání informací -
0 Kč Select options
Nastavení jazyka, kontrola pravopisu, tezaurus
Korespondence – dopisy, obálky, štítky, ukázka pravidel
Vestavěné styly, vlastní styly
Rozsáhlé dokumenty – plánování, nastavení stránek, oddíly, záhlaví a zápatí, víceúrovňové číslování, obsah, poznámky pod čarou, obrázky a tabulky, citace, záložky, osnova
Nastavení, použití a úpravy sloupců
Revize a sledování změn – nastavení, používání, sloučení souborů
Rozšířené možnosti – čtení nahlas a diktování, snímek obrazovky, kreslení, navigační podokno -
0 Kč Select options
Úvod do obecné typologie i do základů osobnostní psychologie
Extroverti a introverti a jak spolu mohou lépe vycházet v jednom týmu
Pragmatik a koncepční vizionář – čím mohou prospět
Rozdíly mezi logikem a empatikem a kde se budou při komunikaci střetávat
Plánovač a improvizátor a jak je možné s nimi efektivně vycházet
Základy barevné osobnostní typologie
Identifikace vlastního osobnostního typu,
Principy komunikace s různými osobnostními typy – doporučení, zkušenosti z pracovní praxe -
0 Kč Select options
Úvod do brand managementu
Význam silné značky
Vytváření brand identity
Brand Positioning
Komunikační strategie
Obsahový marketing
Měření úspěšné značky -
0 Kč Select options
Prostředí programu
Plánování prezentace
Použití různých režimů pro zobrazení prezentace
Vkládání a využití poznámek ve snímcích, tisk, a promítání
Práce se zvukovými soubory
Vkládání, nastavení a promítání videí v prezentaci
Vkládání a využití komentářů k jednotlivým prvkům prezentace
Základní práce se snímky a objekty na snímcích
Příprava na tisk
Pravidla a tipy pro prezentace -
0 Kč Select options
Principy a cíle finančního a ekonomického řízení podniku
Rozdíly mezi náklady a výdaji a mezi výnosy a příjmy z pohledu finančního řízení
Význam bodu zvratu v oblasti rentability a Cash flow pro finanční řízení
Jaké informace mají manažeři požadovat po účetním systému k zajištění efektivního finančního řízení
Co lze zjistit z Výkazu zisku a ztráty o úrovni hospodaření podniku
Rozvaha prakticky – aktiva, pasiva
Rozvaha prakticky – analýza a interpretace
Rozvaha a finanční plánování -
0 Kč Select options
Novinky v účetnictví pro podnikatele pro aktuální rok
Zobrazení novinek v zákoně o účetnictví, vyhlášce pro podnikatele a Českých účetních standardech
Návaznost aktuálních změn na další právní přepisy – daně, obchodní právo atd.
Shrnutí obsahu aktuálních Interpretací Národní účetní rady
Konkrétní příklady účetních operací podle nových pravidel