Online

Online

Zobrazen 169. – 176. z 176 výsledků

  • Co mohou manažeři vyčíst z účetní závěrky

    Úvod do problematiky, proč je tak důležité umět číst ve výkazech
    Struktura a detaily k rozvaze, základní finanční ukazatele
    Struktura a detaily k výkazu zisku a ztráty, základní finanční ukazatele
    Struktura a detaily k příloze k účetní závěrce
    Struktura a detaily k výkazu cash flow a výkazu vlastního kapitálu
    Další možné výkazy – zpráva o vztazích, výroční zpráva
    Audit účetní závěrky – kdy a proč, základní porozumění

    Select options
  • Efektivní předávání informací

    Verbální i neverbální komunikace a co z ní lze rozpoznat „mez řádky“
    Naše komunikační nastavení VAKOG a jak jej využívat
    Technika a význam kompetence naslouchání
    Rozdělení komunikace na písemnou, ústní, osobní i virtuální a připomenutí základních potřeb každého typu
    Nástroje pro efektivní předávání a přijímání informací vč kladení otázek
    Automatické využívání kritéria pro zadávání cíle SMART, SMATRER, THE SMARTEST
    Tři roviny sdělování
    Práce s emocemi v rámci tématu efektivního předávání informací

    Select options
  • MS Word pro experty

    Nastavení jazyka, kontrola pravopisu, tezaurus
    Korespondence – dopisy, obálky, štítky, ukázka pravidel
    Vestavěné styly, vlastní styly
    Rozsáhlé dokumenty – plánování, nastavení stránek, oddíly, záhlaví a zápatí, víceúrovňové číslování, obsah, poznámky pod čarou, obrázky a tabulky, citace, záložky, osnova
    Nastavení, použití a úpravy sloupců
    Revize a sledování změn – nastavení, používání, sloučení souborů
    Rozšířené možnosti – čtení nahlas a diktování, snímek obrazovky, kreslení, navigační podokno

    Select options
  • Typologie zákazníka, kolegy i sebe sama

    Úvod do obecné typologie i do základů osobnostní psychologie
    Extroverti a introverti a jak spolu mohou lépe vycházet v jednom týmu
    Pragmatik a koncepční vizionář – čím mohou prospět
    Rozdíly mezi logikem a empatikem a kde se budou při komunikaci střetávat
    Plánovač a improvizátor a jak je možné s nimi efektivně vycházet
    Základy barevné osobnostní typologie
    Identifikace vlastního osobnostního typu,
    Principy komunikace s různými osobnostními typy – doporučení, zkušenosti z pracovní praxe

    Select options
  • Tvorba silné značky – brand management

    Úvod do brand managementu
    Význam silné značky
    Vytváření brand identity
    Brand Positioning
    Komunikační strategie
    Obsahový marketing
    Měření úspěšné značky

    Select options
  • MS PowerPoint pokročilí

    Prostředí programu
    Plánování prezentace
    Použití různých režimů pro zobrazení prezentace
    Vkládání a využití poznámek ve snímcích, tisk, a promítání
    Práce se zvukovými soubory
    Vkládání, nastavení a promítání videí v prezentaci
    Vkládání a využití komentářů k jednotlivým prvkům prezentace
    Základní práce se snímky a objekty na snímcích
    Příprava na tisk
    Pravidla a tipy pro prezentace

    Select options
  • Finanční řízení podniků pro neekonomy

    Principy a cíle finančního a ekonomického řízení podniku
    Rozdíly mezi náklady a výdaji a mezi výnosy a příjmy z pohledu finančního řízení
    Význam bodu zvratu v oblasti rentability a Cash flow pro finanční řízení
    Jaké informace mají manažeři požadovat po účetním systému k zajištění efektivního finančního řízení
    Co lze zjistit z Výkazu zisku a ztráty o úrovni hospodaření podniku
    Rozvaha prakticky – aktiva, pasiva
    Rozvaha prakticky – analýza a interpretace
    Rozvaha a finanční plánování

    Select options
  • Novela zákona o účetnictví – přehled změn v účetnictví

    Novinky v účetnictví pro podnikatele pro aktuální rok
    Zobrazení novinek v zákoně o účetnictví, vyhlášce pro podnikatele a Českých účetních standardech
    Návaznost aktuálních změn na další právní přepisy – daně, obchodní právo atd.
    Shrnutí obsahu aktuálních Interpretací Národní účetní rady
    Konkrétní příklady účetních operací podle nových pravidel

    Select options