Vrcholový management – ředitelé, strategičtí manažeři

Vrcholový management – ředitelé, strategičtí manažeři

Zobrazen 13. – 18. z 18 výsledků

  • Vystupování před skupinou

    Zvládání nervozity a sebevědomí
    Dovednosti komunikace
    Plánování a struktura prezentace
    Praktická příprava prezentace
    Prezentace a zpětná vazba
    Improvizační minimum
    Závěrečná diskuze a hodnocení kurzu

    Select options
  • Komunikace s podřízenými

    Mocný nástroj „model mercedes“, díky němuž přes komunikaci pronikáme do myšlení i cítění a ovlivňuje chování sebe i druhých
    Síla a autenticita verbální i neverbální komunikace
    Naše komunikační nastavení VAK a jak jej využívat, ale i další nástroje neuro lingvistického programování
    Potřeba dovednosti naslouchání
    Komunikační typologie podle šesti filtrů rozlišení
    Technika zdravé komunikace pro různé komunikační záměry
    Účinek otevřených otázek
    Pochopení nastavení lidských přístupů a zvolení vhodné komunikace pro změnu a motivaci
    Emoční úrovně v rámci tématu úspěšné komunikace

    Select options
  • Krizový management

    Úvod do krizového řízení a role leadera
    Psychologická odolnost a zvládání stresu v krizových podmínkách
    Krizová komunikace z pozice leadera a efektivní informační tok
    Rychlé rozhodování a akce v krizových situacích
    Motivace, podpora a spolupráce týmu v krizových podmínkách
    Hodnocení a analýza řízení krizových situací a postkrizové reflexe
    Praktické simulace a cvičení pro zvládnutí reálných krizových scénářů
    Plánování budoucích opatření a prevence krizových situací

    Select options
  • Hodnocení zaměstnanců – z noční můry skvělý nástroj

    K čemu je hodnocení zaměstnanců dobré a proč ho dělat
    Kritické myšlení vs. pocity při hodnotících pohovorech
    KPI a firemní hodnoty jako hodnotící kritéria
    Model PCA při zvládání konfliktu či nesouhlasu s hodnocením
    Nácvik vedení hodnotícího pohovoru a správného poskytování zpětné vazby
    Práce s formulářem pro hodnotící pohovor
    Nastavení cílů pro další období koučovacím způsobem

    Select options
  • Osm rituálů vůdce

    Základy leadershipu a umění vést lidi
    1. rituál – dej odměně za práci smysl
    2. rituál – řiď hlavou, veď srdcem
    3. rituál – pravidelně odměňuj, vytrvale chval
    4. rituál – přístup ke změně jako nástroj k úspěchu
    5. rituál – soustřeď se na to podstatné
    6. rituál – vůdce sám sebe
    7. rituál – vnímej to, co vnímají ostatní, ale přemýšlej jako nikdo jiný
    8. rituál – propoj vůdcovství s odkazem

    Select options
  • Efektivní předávání informací

    Verbální i neverbální komunikace a co z ní lze rozpoznat „mez řádky“
    Naše komunikační nastavení VAKOG a jak jej využívat
    Technika a význam kompetence naslouchání
    Rozdělení komunikace na písemnou, ústní, osobní i virtuální a připomenutí základních potřeb každého typu
    Nástroje pro efektivní předávání a přijímání informací vč kladení otázek
    Automatické využívání kritéria pro zadávání cíle SMART, SMATRER, THE SMARTEST
    Tři roviny sdělování
    Práce s emocemi v rámci tématu efektivního předávání informací

    Select options