Vrcholový management – ředitelé, strategičtí manažeři

Vrcholový management – ředitelé, strategičtí manažeři

Zobrazuji všech 7 výsledků

  • Vše, co potřebujete vědět o Intrastatu

    Úvod do Intrastatu a jeho významu pro mezinárodní obchod
    Základní koncepty a definice spojené s Intrastatem
    Registrace a povinnosti pro účastníky Intrastatu
    Sběr a záznamy dat pro Intrastatové hlášení
    Termíny a lhůty pro podání Intrastatových hlášení
    Kontrola a správnost údajů v Intrastatu
    Dopady chyb a nedodržení povinností v rámci Intrastatu
    Praktické rady a postupy pro úspěšné zvládnutí Intrastatových povinností

    Select options
  • Vystupování před skupinou

    Zvládání nervozity a sebevědomí
    Dovednosti komunikace
    Plánování a struktura prezentace
    Praktická příprava prezentace
    Prezentace a zpětná vazba
    Improvizační minimum
    Závěrečná diskuze a hodnocení kurzu

    Select options
  • Krizový management

    Úvod do krizového řízení a role leadera
    Psychologická odolnost a zvládání stresu v krizových podmínkách
    Krizová komunikace z pozice leadera a efektivní informační tok
    Rychlé rozhodování a akce v krizových situacích
    Motivace, podpora a spolupráce týmu v krizových podmínkách
    Hodnocení a analýza řízení krizových situací a postkrizové reflexe
    Praktické simulace a cvičení pro zvládnutí reálných krizových scénářů
    Plánování budoucích opatření a prevence krizových situací

    Select options
  • Hodnocení zaměstnanců – z noční můry skvělý nástroj

    K čemu je hodnocení zaměstnanců dobré a proč ho dělat
    Kritické myšlení vs. pocity při hodnotících pohovorech
    KPI a firemní hodnoty jako hodnotící kritéria
    Model PCA při zvládání konfliktu či nesouhlasu s hodnocením
    Nácvik vedení hodnotícího pohovoru a správného poskytování zpětné vazby
    Práce s formulářem pro hodnotící pohovor
    Nastavení cílů pro další období koučovacím způsobem

    Select options
  • Efektivní předávání informací

    Verbální i neverbální komunikace a co z ní lze rozpoznat „mez řádky“
    Naše komunikační nastavení VAKOG a jak jej využívat
    Technika a význam kompetence naslouchání
    Rozdělení komunikace na písemnou, ústní, osobní i virtuální a připomenutí základních potřeb každého typu
    Nástroje pro efektivní předávání a přijímání informací vč kladení otázek
    Automatické využívání kritéria pro zadávání cíle SMART, SMATRER, THE SMARTEST
    Tři roviny sdělování
    Práce s emocemi v rámci tématu efektivního předávání informací

    Select options
  • Efektivní vedení porad a meetingů

    Motivace – proč dělat porady a meetingy.

    Co je a co není porada .

    Základní předpoklady efektivní porady – příprava programu porady.

    Vedení strukturovaných a efektivních porad.

    Nedostatky v organizaci porady.

    Řízení diskuse během porad a meetingů.

    Zvládání náročných situací v diskusi během porady.

    Zápis a SMART úkoly po poradě.

    Facilitace týmové porady.

    Některé speciální typy porady (Brainstorming, Metoda 6-3-5, Informační bank).

    Shrnutí.

    Select options
  • Změna je život

    Změny a jejich význam pro rozvoj firmy
    Emoční aspekty zvládání změn – práce s emocemi zákazníků a kolegů při změně
    Fáze procesu změny a zrychlení procesu adaptace na ni
    Jak zvládat nečekané změny (technologický pokrok, vývoj trhu, zákaznické požadavky, legislativní změny aj.)
    Role komunikace a vedení pro efektivní zavedení změn do praxe
    Nutnost pochopení změn v souvislosti s udržením konkurenceschopnosti

    Select options