Úvod do Intrastatu a jeho významu pro mezinárodní obchod
Základní koncepty a definice spojené s Intrastatem
Registrace a povinnosti pro účastníky Intrastatu
Sběr a záznamy dat pro Intrastatové hlášení
Termíny a lhůty pro podání Intrastatových hlášení
Kontrola a správnost údajů v Intrastatu
Dopady chyb a nedodržení povinností v rámci Intrastatu
Praktické rady a postupy pro úspěšné zvládnutí Intrastatových povinností
Vrcholový management – ředitelé, strategičtí manažeři
Zobrazuji všech 7 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Zvládání nervozity a sebevědomí
Dovednosti komunikace
Plánování a struktura prezentace
Praktická příprava prezentace
Prezentace a zpětná vazba
Improvizační minimum
Závěrečná diskuze a hodnocení kurzu -
0 Kč Select options
Úvod do krizového řízení a role leadera
Psychologická odolnost a zvládání stresu v krizových podmínkách
Krizová komunikace z pozice leadera a efektivní informační tok
Rychlé rozhodování a akce v krizových situacích
Motivace, podpora a spolupráce týmu v krizových podmínkách
Hodnocení a analýza řízení krizových situací a postkrizové reflexe
Praktické simulace a cvičení pro zvládnutí reálných krizových scénářů
Plánování budoucích opatření a prevence krizových situací -
0 Kč Select options
K čemu je hodnocení zaměstnanců dobré a proč ho dělat
Kritické myšlení vs. pocity při hodnotících pohovorech
KPI a firemní hodnoty jako hodnotící kritéria
Model PCA při zvládání konfliktu či nesouhlasu s hodnocením
Nácvik vedení hodnotícího pohovoru a správného poskytování zpětné vazby
Práce s formulářem pro hodnotící pohovor
Nastavení cílů pro další období koučovacím způsobem -
0 Kč Select options
Verbální i neverbální komunikace a co z ní lze rozpoznat „mez řádky“
Naše komunikační nastavení VAKOG a jak jej využívat
Technika a význam kompetence naslouchání
Rozdělení komunikace na písemnou, ústní, osobní i virtuální a připomenutí základních potřeb každého typu
Nástroje pro efektivní předávání a přijímání informací vč kladení otázek
Automatické využívání kritéria pro zadávání cíle SMART, SMATRER, THE SMARTEST
Tři roviny sdělování
Práce s emocemi v rámci tématu efektivního předávání informací -
0 Kč Select options
Motivace – proč dělat porady a meetingy.
Co je a co není porada .
Základní předpoklady efektivní porady – příprava programu porady.
Vedení strukturovaných a efektivních porad.
Nedostatky v organizaci porady.
Řízení diskuse během porad a meetingů.
Zvládání náročných situací v diskusi během porady.
Zápis a SMART úkoly po poradě.
Facilitace týmové porady.
Některé speciální typy porady (Brainstorming, Metoda 6-3-5, Informační bank).
Shrnutí.
-
0 Kč Select options
Změny a jejich význam pro rozvoj firmy
Emoční aspekty zvládání změn – práce s emocemi zákazníků a kolegů při změně
Fáze procesu změny a zrychlení procesu adaptace na ni
Jak zvládat nečekané změny (technologický pokrok, vývoj trhu, zákaznické požadavky, legislativní změny aj.)
Role komunikace a vedení pro efektivní zavedení změn do praxe
Nutnost pochopení změn v souvislosti s udržením konkurenceschopnosti