Pracovníci v marketingu

Pracovníci v marketingu

Zobrazuji všech 5 výsledků

  • Sociální sítě – revoluce v PR

    Definice digitálního PR a jeho role v rámci online marketingové strategie, digitální PR kampaně, základní pojmy
    Tvorba obsahu pro sociální média a jeho strategické využití
    Využití e-mail marketingu pro PR kampaně
    Využití klíčových slov a analýza konkurence
    PR a krizová komunikace
    Tvorba tiskových zpráv v online době
    Jak využít sociální sítě jako je Instagram, Facebook, YouTube a LinkedIn
    Twitter a čeští novináři – na co se zaměřit
    Měření výsledků a analýza efektivity digitálního PR, význam analytických nástrojů, praktické využití velkých dat
    Praktický trénink na nástrojích pro správu sociálních médií, e-mail marketing, SEO a online monitoring

    Select options
  • Základy grafického designu

    Grafický design – téma a cíle

    SW/HW – aplikace a pomůcky

    Kompozice – pojmy a pravidla

    Obrázky – kresba, malba, fotografie

    Práce s textem, typografie

    Grafika, koncept a styl

    Barvy – výtvarně a technicky

    Mediální výstupy, technologie

    Ukázky, zkušenosti, diskuse

     

    Lektor pro výuku používá tyto aplikace

    Pokud by si chtěli posluchači v průběhu výuky něco v uvedených aplikacích sami vyzkoušet, mohou je získat na uvedených odkazech. (Pro výuku není podmínkou.)

    Select options
  • E-mail marketing

    Úvod do e-mail marketingu — co to je a proč je důležité pro moderní podnikání
    Přehled populárních platforem a jak vybrat tu nejvhodnější pro váš projekt
    Tipy na grafiku, obsah a CTA (Call to Action) pro zvýšení konverzí
    Jak efektivně spravovat a segmentovat své kontakty pro personalizované kampaně
    Plánování a automatizace e-mailových kampaní pro udržení konzistentní komunikace s klienty
    Jak sledovat a analyzovat úspěšnost vašich kampaní a co dělat s výsledky
    Jak se vyhnout spamovým složkám a zajistit, aby vaše e-maily dorazily do doručené pošty
    Příklady úspěšných e-mailových kampaní a jak se jimi můžete inspirovat pro svůj projekt

    Select options
  • Adobe Photoshop

    Nastavení Photoshopu
    Geometrické parametry obrazu
    Úpravy fotografií
    Panely nástrojů a palety
    Výběrové nástroje
    Retušovací nástroje
    Vrstvy
    Ukládání a export obrazů

    Select options
  • Tvorba silné značky – brand management

    Úvod do brand managementu
    Význam silné značky
    Vytváření brand identity
    Brand Positioning
    Komunikační strategie
    Obsahový marketing
    Měření úspěšné značky

    Select options