Definice digitálního PR a jeho role v rámci online marketingové strategie, digitální PR kampaně, základní pojmy
Tvorba obsahu pro sociální média a jeho strategické využití
Využití e-mail marketingu pro PR kampaně
Využití klíčových slov a analýza konkurence
PR a krizová komunikace
Tvorba tiskových zpráv v online době
Jak využít sociální sítě jako je Instagram, Facebook, YouTube a LinkedIn
Twitter a čeští novináři – na co se zaměřit
Měření výsledků a analýza efektivity digitálního PR, význam analytických nástrojů, praktické využití velkých dat
Praktický trénink na nástrojích pro správu sociálních médií, e-mail marketing, SEO a online monitoring
Pracovníci v marketingu
Zobrazuji všech 5 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Grafický design – téma a cíle
SW/HW – aplikace a pomůcky
Kompozice – pojmy a pravidla
Obrázky – kresba, malba, fotografie
Práce s textem, typografie
Grafika, koncept a styl
Barvy – výtvarně a technicky
Mediální výstupy, technologie
Ukázky, zkušenosti, diskuse
Lektor pro výuku používá tyto aplikace
- Microsoft Word: https://www.microsoft.com/cs-cz/microsoft-365/word
- Microsoft PowerPoint: https://www.microsoft.com/cs-cz/microsoft-365/powerpoint
- Aplikace v základní výbavě Windows
- (Free & open-source) GIMP: https://www.gimp.org/
- (Free & open-source) Inkscape: https://inkscape.org/
- (Free & open-source) Blender: https://www.blender.org/
- Ukázky na internetu (on-line)
Pokud by si chtěli posluchači v průběhu výuky něco v uvedených aplikacích sami vyzkoušet, mohou je získat na uvedených odkazech. (Pro výuku není podmínkou.)
-
0 Kč Select options
Úvod do e-mail marketingu — co to je a proč je důležité pro moderní podnikání
Přehled populárních platforem a jak vybrat tu nejvhodnější pro váš projekt
Tipy na grafiku, obsah a CTA (Call to Action) pro zvýšení konverzí
Jak efektivně spravovat a segmentovat své kontakty pro personalizované kampaně
Plánování a automatizace e-mailových kampaní pro udržení konzistentní komunikace s klienty
Jak sledovat a analyzovat úspěšnost vašich kampaní a co dělat s výsledky
Jak se vyhnout spamovým složkám a zajistit, aby vaše e-maily dorazily do doručené pošty
Příklady úspěšných e-mailových kampaní a jak se jimi můžete inspirovat pro svůj projekt -
0 Kč Select options
Nastavení Photoshopu
Geometrické parametry obrazu
Úpravy fotografií
Panely nástrojů a palety
Výběrové nástroje
Retušovací nástroje
Vrstvy
Ukládání a export obrazů -
0 Kč Select options
Úvod do brand managementu
Význam silné značky
Vytváření brand identity
Brand Positioning
Komunikační strategie
Obsahový marketing
Měření úspěšné značky