- Proč zpracovat ESG report
- Jak na sběr dat a jejich transparentnost
- Strategie a závazky pro zlepšení
- Kdy využít „obecně dostupných“ uhlíkových kalkulaček a kdy mít specifická data
- Dvojí materialita/významnost – co brát v úvahu a cesta k určení
- Scope 1, 2, 3 – dobře komunikovat enviromentální důsledky svého podnikání
- Bankovního financování ve vztahu k ESG reportu
Nákupní manažeři, pracovníci nákupu Střední management, všichni zaměstnanci
Zobrazuji všechny 2 výsledky
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
- Proč zpracovat ESG report
- Jak na sběr dat a jejich transparentnost
- Strategie a závazky pro zlepšení
- Kdy využít „obecně dostupných“ uhlíkových kalkulaček a kdy mít specifická data
- Dvojí materialita/významnost – co brát v úvahu a cesta k určení
- Scope 1, 2, 3 – dobře komunikovat enviromentální důsledky svého podnikání
- Bankovního financování ve vztahu k ESG reportu