Cílem kurzu je získat lepší schopnost porozumět očekáváním druhé strany a efektivně komunikovat, čímž se minimalizuje nepochopení a plýtvání časem.

Cílem kurzu je získat lepší schopnost porozumět očekáváním druhé strany a efektivně komunikovat, čímž se minimalizuje nepochopení a plýtvání časem.

Zobrazen jediný výsledek

  • Jak lépe porozumět šéfovi – jak předejít nepochopení na obou stranách

    Typologie šéfů a typologie jejich očekávání
    Brzdící anebo rozvíjející přístupy v komunikaci
    Odhalení negativních spouštěčů, které zavádějí komunikaci špatným směrem
    Jak řešit konkrétní nepříjemné situace, které při komunikaci vznikají
    Strategie pro vyjádření názorů a nápadů při setkání s vedením
    Zpětná vazba a její různé formy
    Jak efektivně zamezit plýtvání časem všech zúčastněných
    Určení vlastního povahového profilu
    Etické vyjednávání s nadřízeným

    Select options