Cílem kurzu je zapojit zákazníky do komunikace s vaší značkou a poskytnout jim konzistentní a přizpůsobený zážitek bez ohledu na to, který kanál nebo zařízení používají.

Cílem kurzu je zapojit zákazníky do komunikace s vaší značkou a poskytnout jim konzistentní a přizpůsobený zážitek bez ohledu na to, který kanál nebo zařízení používají.

Zobrazen jediný výsledek

  • Multichannel marketing

    Základy multichannel marketingu, definice, výhody
    Jak sbírat informace o zákaznících a analyzovat jejich chování
    Marketingové kanály vč. online a offline možností
    Jak propojit různé marketingové kanály, jak tyto kanály vzájemně komunikují
    Měření úspěšnosti multichannel marketingu
    Personalizace obsahu a zážitku pro různé segmenty zákazníků
    Jak budovat pozitivní interakce se zákazníky
    Nástroje a technologie pro správu multichannel marketingových kampaní

    Select options