Cílem kurzu je poskytnout účastníkům dovednosti, nástroje a znalosti potřebné k identifikaci, prevenci a efektivnímu řešení pracovních sporů v podnikovém prostředí.

Cílem kurzu je poskytnout účastníkům dovednosti, nástroje a znalosti potřebné k identifikaci, prevenci a efektivnímu řešení pracovních sporů v podnikovém prostředí.

Zobrazen jediný výsledek

  • Předcházení a řešení sporů se zaměstnanci

    Identifikace běžných konfliktních situací na pracovišti
    Důležitost prevence a řešení těchto situací v pracovním prostředí
    Vliv konfliktů na produktivitu a spokojenost zaměstnanců
    Techniky aktivního naslouchání a vyjednávání
    Zvládání emocí a náročných situací při komunikaci
    Mediace sporů
    Zakázaná slova mediátora
    Řízení konfliktu k dohodě obou stran
    Jak pracovat s dohodou

    Select options