Cílem kurzu je naučit účastníky strategickému využití digitálního PR v online marketingových strategiích.

Cílem kurzu je naučit účastníky strategickému využití digitálního PR v online marketingových strategiích.

Zobrazen jediný výsledek

  • Sociální sítě – revoluce v PR

    Definice digitálního PR a jeho role v rámci online marketingové strategie, digitální PR kampaně, základní pojmy
    Tvorba obsahu pro sociální média a jeho strategické využití
    Využití e-mail marketingu pro PR kampaně
    Využití klíčových slov a analýza konkurence
    PR a krizová komunikace
    Tvorba tiskových zpráv v online době
    Jak využít sociální sítě jako je Instagram, Facebook, YouTube a LinkedIn
    Twitter a čeští novináři – na co se zaměřit
    Měření výsledků a analýza efektivity digitálního PR, význam analytických nástrojů, praktické využití velkých dat
    Praktický trénink na nástrojích pro správu sociálních médií, e-mail marketing, SEO a online monitoring

    Select options