Úvod do time managementu – řízení času včera a dnes
Role člověka vzhledem k pracovním úkolům a stylu vedení a sebeřízení
Techniky a metody pro soustředěnou práci a práci v týmu
Dostupné nástroje pro zvyšování osobní produktivity
Plánování a organizování schůzek – efektivní nástroje
Využití dostupných nástrojů pro zvyšování efektivity komunikace uvnitř firmy
Cílem kurzu je naučit účastníky efektivním strategiím a nástrojům pro dosahování vyšší produktivity v pracovním i osobním životě.
Zobrazuji všechny 2 výsledky
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Úvod do time managementu – řízení času včera a dnes
Role člověka vzhledem k pracovním úkolům a stylu vedení a sebeřízení
Techniky a metody pro soustředěnou práci a práci v týmu
Dostupné nástroje pro zvyšování osobní produktivity
Plánování a organizování schůzek – efektivní nástroje
Využití dostupných nástrojů pro zvyšování efektivity komunikace uvnitř firmy