Os. rozvoj

Os. rozvoj

Zobrazuji všech 6 výsledků

  • Metody a nástroje osobní produktivity

    Uvědomění si rozdílu mezi řízením času a priorit, souvislosti se vznikem stresu – úvod do time management, vliv informačních technologií na komunikaci a způsob práce
    Získání ihned použitelných tipů pro eliminaci stresu a „dezorganizace“- praktické tipy pro zavedení do
    praxe , techniky a metody pro soustředěnou práci, práce v týmu
    Prohloubení znalostí o Microsoft Outlook – nástroj osobní produktivity
    Praktický nácvik workflow při zpracování e-mailů a souvisejících úkolů v Outlooku – plánování a organizace schůzek, práce s úkoly

    Select options
  • Štěstí v práci

    Zjistit jak náš mozek zpracovává vnější svět a vnímá pocit štěstí – pozitivní psychologie
    Naučit se základní principy, jak být v práci šťastný a jak vytvořit šťastnou firmu – tipy na pozitivní nastavení mysli, budování lidské firmy, základní principy budování štěstí v práci
    Získat praktické nástroje, které posilují pocit štěstí v práci

    Select options
  • Jak na zdravou životosprávu doma i v zaměstnání

    Základní psychosomatické principy – ovlivnitelné a neovlivnitelné rizikové factory, relaxační techniky
    Psychosomatické modely vzniku nemocí – příklady z praxe
    Strava a její vliv na zdraví – složení jídelníčku
    Praktické tipy pro stravování – sestavení jídelníčku v praxi
    Pohyb a jeho vliv na zdraví
    Ergonomie v práci – cvičení a protažení na pracovišti
    Odpočinek, relaxace – relaxační techniky
    Motivace a plánování pro zdravý životní styl

    Select options
  • Komunikace s využitím typologie a transpersonální analýzy

    Zvládnutí komunikace podle DISC typologie – celkový přehled
    Dělení rolí –specifikace typů
    Porozumění dynamice komunikace podle rolí – autogenní trénink
    Aplikace komunikace v různých praktických situacích – dynamika komunikace, transpersonální analýza
    Strategie vedení rozhovoru podle typů a rolí

    Select options
  • Metody a nástroje osobní produktivity

    Uvědomění si rozdílu mezi řízením času a priorit, souvislosti se vznikem stresu – úvod do time management, vliv informačních technologií na komunikaci a způsob práce
    Získání ihned použitelných tipů pro eliminaci stresu a „dezorganizace“- praktické tipy pro zavedení do
    praxe , techniky a metody pro soustředěnou práci, práce v týmu
    Prohloubení znalostí o Microsoft Outlook – nástroj osobní produktivity
    Praktický nácvik workflow při zpracování e-mailů a souvisejících úkolů v Outlooku – plánování a organizace schůzek, práce s úkoly

    Select options
  • Time management a prokrastinace

    Osvojení si metod plánování pracovních činností – myšlenková mapa a organizace času
    Naučit se efektivně plánovat čas a přiřazovat priority jednotlivým úkolům – analýza současného stavu plánování, efektivní organizace pracovného dne, formy a způsoby plánování
    Stanovení cílů a priorit – efektivní delegování činností
    Uvědomit si příčiny a důsledky chronického odkládání úkolů a naučit se techniky, jak jim zamezit
    Modelové situace

    Select options