Obchod

Obchod

Zobrazuji všechny 4 výsledky

  • Zásady pokročilé efektivní komunikace

    Naučit se vědomě používat techniky aktivního naslouchání – verbální a neverbální komunikace, přesvědčivá argumentace a jejich metody
    Seznámit se s principy rozhodování v situacích rizika a nejistoty – komunikace k řešení problémů, typologie osob v komunikaci
    Získání přirozeného respektu – asertivita jako účinný nástroj řešení krizových situací
    Moderace skupinového rozhodování

    Select options
  • Key account management

    Definice vlastního portfolia a vztahů s klienty – charakteristika klíčového zákazníka
    Zpracování pyramidy vztahů, produktového portfolio
    SWOT analýza
    Definice vlastní POWER mapy vůči svým zákazníkům

    Select options
  • Obchodní dovednosti v anglickém jazyce

    Osvojit si metody prodeje – ukázka obchodní schůzky a její rozbor
    Jak správně klást otázky, argumentovat a zvládat námitky s využitím anglické terminologie – modelové situace
    Jak efektivně postupovat v jednotlivých fázích prodeje a uzavřít obchod – nácvik obchodního rozhovoru

    Select options
  • Zásady pokročilé efektivní komunikace

    Naučit se vědomě používat techniky aktivního naslouchání – verbální a neverbální komunikace, přesvědčivá argumentace a jejich metody
    Seznámit se s principy rozhodování v situacích rizika a nejistoty – komunikace k řešení problémů, typologie osob v komunikaci
    Získání přirozeného respektu – asertivita jako účinný nástroj řešení krizových situací
    Moderace skupinového rozhodování

    Select options