Management

Management

Zobrazuji všech 6 výsledků

  • Základy procesního řízení

    Úvod do procesního řízení
    Procesní řízení vs. funkční řízení
    Výhody, nevýhody procesního řízení
    Procesní řízení a procesy
    Modelovací nástroje procesního řízení – obecné a speciální
    Projektové řízení

    Select options
  • Stanovování priorit a Time management

    Osvojení si metod plánování pracovních činností
    Naučit se efektivně plánovat čas a přiřazovat priority jednotlivým úkolům
    Stanovení cílů a priorit – vhodné postupy
    Na modelových situacích získat a vyzkoušet si portfolio nástrojů vedení porad
    Identifikovat, kde vznikají ztráty v osobním řízení času a jak lépe organizovat práci svou
    a podřízených – techniky organizace času

    Select options
  • Týmová spolupráce

    Definovat základní procesy v týmu – týmové kompetence
    Pomoci týmu podpořit a posílit vzájemnou důvěru- budování důvěry, postupy
    Budovat vzájemný respekt k odlišnostem ve stylech komunikace
    Seznámit se s principy komunikace v týmu – týmové role
    Podpořit vzájemnou spolupráci a sdílení zkušeností
    Zformulovat základní pravidla a dohody členů týmu ke společné práci

    Select options
  • Storytelling – inspirujte k výkonům

    Zjistit, co dělá značku jedinečnou a jak převést tyto hodnoty na svou vlastní značku
    Síla storytellingu aneb co příběhem mohu opravdu získat – vizuální a myšlenkové mapy příběhu
    Jak být skvělým řečníkem a zaujmout své publikum – nejčastější chyby
    Storytelling a jeho přesah do leadership – sdílení hodnot
    Praktický nácvik storytellingu

    Select options
  • Vedení porad a organizace práce

    Na modelových situacích získat a vyzkoušet si portfolio nástrojů vedení porad – pravidla, techniky facilitace
    Vědět důležitost time managementu a umět určovat priority při organizaci práce – techniky organizace času,stanovení priorit
    Rozpoznat a vyřešit krize a získat postup zvládnutí problémových účastníků při jednáních
    Identifikovat, kde vznikají ztráty v osobním řízení času a jak lépe organizovat práci svou a podřízených – rozplánování pracovních činností, multitasking

    Select options
  • Motivace a hodnocení zaměstnanců

    Získat účastníky pro efektivní používání metod výkonového odměňování v systému řízení pracovního výkonu
    Vybavit účastníky znalostmi základních principů výkonového odměňování a jejich místem v procesu motivace zaměstnanců – principy motivace v pracovním procesu
    Uvědomit si důležitost hodnocení jako účinný nástroj motivace
    Formy odměňování – konkrétní nástroje odměňování, postupy
    Vědět typy hodnocení a umět rozpoznat a vest motivační a hodnotící rozhovory

    Select options