•Právní rámec a legislativa EU včetně aktuálních změn
•Požadavky Nařízení Komise EU č. 748/2012
•Požadavky Part 21, Hlava A, J na projekční organizace
•Sytém řízení projekce v DO
•Příručka pro projektování, FTOM
•Práva a povinnosti DO
•Příklady z praxe
8
Zobrazen 25. – 36. z 86 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Proaktivita jako klíčový prvek úspěšné organizace
Rozvoj proaktivního myšlení a chování u zaměstnanců
Identifikace budoucích potřeb a trendů na trhu
Podpora iniciativy a kreativity ve firmě
Nástroje a metody pro proaktivní plánování a řízení
Komunikace a spolupráce v proaktivním prostředí
Měření a hodnocení proaktivního přístupu v organizaci
Praxe a studie případů úspěšných proaktivních organizací
Vytvoření kultury, ve které je proaktivita významnou součástí firemního DNA -
0 Kč Select options
Základy psychologie mysli a myšlení
Role mozku ve formování našich myšlenek
Identifikace myšlenkových vzorců a bloků
Vztah mezi emocemi a myšlením
Překonávání negativních myšlenkových vzorců
Překonání bloků v myšlení a rozhodování
Autoregulace a podpora pozitivního myšlení
Využití mindfulness v kontrole myšlenek
Rozvoj kreativního myšlení a řešení problémů
Praktická aplikace do každodenního života -
0 Kč Select options
Úvod do kybernetické bezpečnosti a jejího významu
Základní pojmy v oblasti kybernetické bezpečnosti
Hrozby a rizika v kyberprostoru
Viry – na internetu, v mailech, na USB, v programech – největší riziko paralyzace sítě
Možné způsoby šíření virů
Ochrana před viry a malware; firewall – základní informace
Nelegální software
Mobilní zařízení – instalace aplikací – jak bezpečně instalovat aplikace do telefonu
Prevence a reakce na kybernetické útoky -
0 Kč Select options
Základní práce s tabulkovým prostředím a buněčnými funkcemi v Excelu
Vytváření a formátování tabulek
Pokročilé funkce a vzorce
Práce s daty a jejich filtrování
Vizualizace dat pomocí grafů
Práce s daty ve spojení s externími zdroji
Automatizace opakujících se úloh
Finanční analýza a plánování v Excelu
Praktické příklady a cvičení
Užitečné tipy a postupy -
0 Kč Select options
Cíle novely
Ochrana postavení zaměstnance
Flexibilita a home office
Zvýšení úrovně digitalizace HR (elektronické uzavírání smluv)
Změny v oblasti doručování
Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
Informační povinnost zaměstnavatele
Inspektorát práce – s čím počítat a jak se připravit -
0 Kč Select options
Přizpůsobení pracoviště fyzickým a duševním potřebám člověka
Faktory charakterizující pracovní místo
Úprava pracoviště z pohledu ergonomie
Charakter pracovní činnosti
Poloha pracovníka při vykonávání práce
Organizace práce na pracovišti
Časová náročnost používání pracoviště
Prevence a ukázka cviků -
0 Kč Select options
Novinky v oblasti pracovního práva
Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
Mzda a náhrada mzdy
Cestovní náhrady
Dovolená
Překážky v práci
Evidence pracovní doby -
0 Kč Select options
Vstupní předpoklad: Obecná orientace v problematice civilního letectví a údržby letadel. Znalost problematiky, požadavků a postupů řízení zachování letové způsobilosti letadel podle Přílohy I a/nebo Přílohy Vb k Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 – Částí M / ML.
Cílová skupina:
Pracovníci organizací oprávněných podle Části CAMO (odpovědní vedoucí, vedoucí řízení zachování letové způsobilosti, řízení bezpečnosti, resp. sledování shody, pracovníci kontroly letové způsobilosti, auditoři),
Obsah kurzu:
V jednodenním kurzu bude předneseno úplné znění Přílohy Vc k Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 – Části CAMO společně s příslušnými AMC (přijatelnými způsoby průkazu) a GM (poradními materiály), které stanoví pravidla pro organizace k řízení zachování letové způsobilosti letadel včetně složitých a/nebo provozovaných v obchodní dopravě a jejich letadlových celků. Budou uvedeny požadavky nutné pro získání oprávnění, postupy řízení i kontroly letové způsobilosti a podmínky pro vydání povolení k letu.
Bude představen aktuální stav Základního nařízení EU (= Nařízení Parlamentu a Rady (EU) č. 2018/1139 z 4.7.2018) a Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 z 26.11.2014 se zvýrazněním změn, k nimž došlo od roku 2019, přechod dříve oprávněných organizací na současně platné podmínky a základní informace o dalších nařízeních EU v oblasti civilního letectví.
Budou prezentovány zkušenosti získané při řízení zachování letové způsobilosti letadel a další perspektiva oprávněných organizací.
Lektor: Ing. Tomáš Müller
Po vystudování FSI ČVUT v Praze pracoval u firem Letov a AERO Vodochody při vývoji a certifikaci letounu L-59, UL letounů Sluka a Nova a při technické podpoře provozu letounů starších verzí L-39 zahraničních provozovatelů. Od r. 2007 byl inspektorem Úřadu pro civilní letectví ČR, dozoroval organizace údržby a řízení zachování letové způsobilosti a působil také v inspekčních týmech agentury EASA až do r. 2020, kdy odešel do důchodu. Od r. 1974 dosud aktivně létá v Aeroklubu Praha Letňany jako pilot a instruktor a pracoval tam také jako technik údržby, řízení zachování a kontroly letové způsobilosti. V Aeroklubu i v leteckých školách působí jako lektor teoretického výcviku pilotů. Od r. 2012 vede kurzy pro pracovníky civilního letectví zaměřené na Nařízení EU v oblasti údržby a řízení zachování letové způsobilosti letadel.
-
0 Kč Select options
Stylistika – jak napsat stručný, výstižný a poutavý text
E-mail jako forma komunikace i prezentace
Grafická úprava emailové komunikace
Psychologie správné emailové komunikace
Zlatá pravidla emailů
Slovní zásoba, gramatika, typografické rady -
0 Kč Select options
Úvod do změn a jejich význam
Emoční aspekty zvládání změn
Fáze procesu změny a adaptace
Role komunikace a vedení během změn
Využití změn pro osobní a profesní růst -
0 Kč Select options
Seznámení s programem
Práce se soubory
Základní práce se snímky
Objekty na snímcích
Nastavení prezentace
Příprava na tisk
Promítání
Pravidla a tipy pro prezentace