Základní zásady pracovního poměru
Zákaz diskriminace a rovné zacházení
Skončení pracovního poměru se zaměřením na porušování povinností ze strany zaměstnanců a neuspokojivé pracovní výsledky
Pracovní doba, práce přesčas a pracovní pohotovost (přestávky v práci, nařizování přesčasové práce, evidence směn)
Dovolená (podmínky pro čerpání a nařízení dovolené)
Povinnosti zaměstnanců a ochrana majetkových zájmů zaměstnavatele
Přestávky v práci, nařizování přesčasové práce, evidence směn
Náhrada majetkové a nemajetkové újmy
Problematika alkoholu a jiných návykových látek
8
Zobrazen 1. – 12. z 103 výsledků
-
0 Kč Select options
-
0 Kč Select options
Nástrahy home office
Identifikace stresu v home office
Strategie pro prevenci stresu
Zvládání stresu a sebepéče
Komunikace v home office
Samoanalýza a sebehodnocení
Řešení konkrétních situací
Plánování pro budoucnost
Podpora a zdroje -
0 Kč Select options
Příprava tiskových mluvčích na úspěšnou mediální komunikaci
Jak uspořádat tiskovou konferenci, jak psát tiskové zprávy a jak komunikovat s médii
Jak zvládat komunikaci v obtížných situacích a vytváření krizových plánů
Strategie pro budování pozitivního vztahu s médii a využití médií pro cíle firmy
Etické zásady v komunikaci, právní aspekty a využívání online médií a sociálních sítí -
0 Kč Select options
Seznámení s programem
Práce se soubory
Základní práce se snímky
Objekty na snímcích
Nastavení prezentace
Příprava na tisk
Promítání
Pravidla a tipy pro prezentace -
0 Kč Select options
Úvod do podnikatelských plánů
Analýza trhu a konkurence
Stanovení cílů a strategie
Marketingový plán a strategie pro nábor klientů
Finanční plán a analýza nákladů a příjmů
Organizační struktura a tým
Hodnocení rizik a krizový management
Praktické cvičení a tvorba vlastního podnikatelského plánu
Prezentace a obhajoba podnikatelského plánu -
0 Kč Select options
Úvod do energy-managementu
Typy energie
Identifikace a hodnocení energie
Správa fyzické energie
Emoční a mentální energetická rovnováha
Strategie pro obnovení energie
Komunikace a vztahy
Udržitelnost a dlouhodobý rozvoj -
0 Kč Select options
Vymezení investičního projektu a jeho řízení
Problematika investičního projektu ve fázi jeho ekonomického vyhodnocování, ve fázích jeho realizace a následného provozování a ve fázi ukončení jeho provozování
Možnosti financování investic – vlastní versus cizí zdroje financování, výdaje a náklady s tím spojené
Vlivy investic na podnikové výdaje, příjmy, náklady a výnosy
Zásady stanovení výdajů spojených s realizací investičního projektu a příjmů z jeho následného provozního využívání, tj. stanovení cash flow investičního projektu
Příklady statických a dynamických metod hodnocení investičního projektu na základě cash flow
Nastavení účetní a operativní evidence pro zajištění efektivního finančního řízení investičního projektu ve fázi jeho realizace -
0 Kč Select options
Prohloubení kvalifikace účastníků v oblasti ochrany osobních údajů
Informování účastníků o postupech při zpracování osobních údajů zaměstnanců
Příprava účastníků na řešení nejčastějších problémů
Aktuální rozhodnutí ve věci ochrany osobních údajů zaměstnanců
Aktuální judikatura v oblasti pracovního práva
Souhlas zaměstnance se zpracováním osobních údajů -
0 Kč Select options
Právní úprava náhrady majetkové a nemajetkové újmy
Aktuální judikatura
Aktuální problémy náhrady újmy
Vliv alkoholu a návykových látek na odpovědnost
Bezdůvodné obohacení -
0 Kč Select options
Mindset a jeho význam v pracovním kontextu
Růstový a pevný mindset
Sebeovlivňování a seberegulace mindsetu
Překonávání překážek a výzev
Transformace negativních myšlenkových vzorců
Mindset a komunikace v týmu
Mindset a cílený rozvoj dovedností
Mindset a adaptabilita v rychle se měnícím prostředí
Mindset a dosahování pracovního úspěchu
Praktické tipy a cvičení pro rozvoj růstového mindsetu -
0 Kč Select options
Principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu při telefonické komunikaci
Komunikační řetězec, bariéry v komunikaci
Jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl efektivnější pro obě strany
Jak dobře využít aktivního naslouchání při telefonickém hovoru ke zjištění potřebných informací
Atmosféra telefonického hovoru, námitky, nepříjemné situace -
0 Kč Select options
Definování a druhy krize
Krize jako porušení rovnováhy, charakter okolí podniku
Proces řízení rizik
Krizové scénáře a krizové plány podle cíle překonání krize
Důležitost a typy krizové komunikace
Řízení cash flow a nákladů
Systémy včasného varování podniku
Rozložení rizika diverzifikačními strategiemi
Krize a podniková kultura
Systém a příklady výpočtů