Urbanová Ilona

Urbanová Ilona

Zobrazuji všechny 3 výsledky

  • Základy komunikace a řešení krizových situací – pro mistry

    Uvědomit si důležitost verbální a neverbální komunikace – komunikační dovednosti
    Seznámit se s technikami rozhodování v situaci rizika a nejistoty – typologie osob
    Asertivita jako účinný nástroj řešení krizových situací b – individuální komunikační styl
    Představení možných technik pro řešení krizových situací
    Naučit se, jak zvládat emoční bariéry

    Select options
  • Vedení lidí a motivace z pohledu mistra

    Vědět manažerské styly vedení lidí a umět mezi nimi poznat rozdíly – vedení lidí a motivace, manažerské styly
    Uvědomit si důležitost odměňování – motivace a stimulace
    Pochopit hodnocení zaměstnanců jako účinný nástroj motivace – motivační struktura lidí
    Vedení hodnocení pohovoru

    Select options
  • Zásady pokročilé efektivní komunikace

    Naučit se vědomě používat techniky aktivního naslouchání – verbální a neverbální komunikace, přesvědčivá argumentace a jejich metody
    Seznámit se s principy rozhodování v situacích rizika a nejistoty – komunikace k řešení problémů, typologie osob v komunikaci
    Získání přirozeného respektu – asertivita jako účinný nástroj řešení krizových situací
    Moderace skupinového rozhodování

    Select options