4.11.2020

4.11.2020

Zobrazuji všechny 3 výsledky

  • Metody a nástroje osobní produktivity

    Uvědomění si rozdílu mezi řízením času a priorit, souvislosti se vznikem stresu – úvod do time management, vliv informačních technologií na komunikaci a způsob práce
    Získání ihned použitelných tipů pro eliminaci stresu a „dezorganizace“- praktické tipy pro zavedení do
    praxe , techniky a metody pro soustředěnou práci, práce v týmu
    Prohloubení znalostí o Microsoft Outlook – nástroj osobní produktivity
    Praktický nácvik workflow při zpracování e-mailů a souvisejících úkolů v Outlooku – plánování a organizace schůzek, práce s úkoly

    Select options
  • Pracovní právo pro mistry a nižší management

    Seznámit účastníky nejen s aktuálními problémy pracovního práva z pohledu vedoucího zaměstnance, ale zejména s možnostmi jejich řešení.
    Prohloubení kvalifikace vedoucích pracovníků
    Informování účastníků o právech a povinnostech zaměstnanců a zaměstnavatele
    Příprava účastníků na řešení každodenních problémů

    Select options
  • Interpretace Národní účetní rady

    Činnost Národní účetní rady, proces tvorby interpretací
    Vybrané interpretace či jejich pracovní –
    Návrhy
    Časové rozlišování
    Cizí měna
    Rezervy na likvidace
    Náhradní způsob výpočtu konsolidačního rozdílu
    Zachycení prodeje podílu v dceřiném podniku v konsolidované účetní závěrce
    Oprava chyb, měny v účetních odhadech a změny v účetních metodách
    Inventarizační rozdíly u zásob a dlouhodobého majetku

    Select options